הונדה PCX125

מחיר: 18,700 שנתונים: מ-2010 (מתיחת פנים ושיפורים מ-2015)

ראשי|Portfolio|הונדה PCX125
הונדה PCX125 2017-06-20T08:49:57+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 125 סמ"ק, הזרקת דלק, קירור נוזל
  • הספק: 11.6 כ"ס
  • משקל: 130 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף – מערכת בלימה משולבת
  • מיכל דלק: 8 ליטר (6.2 ליטר עד 2015)
  • צריכת דלק מדודה: 35 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 110 קמ"ש (97 GPS – מוגבל אלקטרונית)
  • אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק קטן. תא כפפות (הוגדל ב-2015), פתיחת מושב ופתח תדלוק על ידי לחצנים, תאורת לד קדמית ואחורית מ-2015

בקצרה

הדור החדש של הקטנועים העירוניים של הונדה. מעבר לעיצוב המודרני הכניסו הונדה לתפריט גלגלי "14 שאמורים לתת שילוב של יציבות וזריזות, ומנוע שתוכנן לחסכון בצריכת הדלק, ואכן מציג נתונים מרשימים. מערכת ה'סטופ-סטארט' ניתנת לניתוק בלחיצת כפתור, ומגובה במערכת התנעה שמבוססת על האלטרנטור במקום סטארטר רגיל, מה שנותן התנעה חרישית ללא צליל ההתנעה האופייני הרגיל. התנהגות הכביש מצויינת, המרווח גדול למרות הממדים הקטנים, וכושר התמרון העירוני מעולה. חסר וו תלייה שימושי, ונדרש סבל חיצוני על מנת להתקין ארגז.

מצב השוק

ה-PCX הוא רב מכר באירופה, ובבריטניה מוביל את טבלת המכירות. גם אצלנו הוא תפס לא רע למרות מחיר מעט יקר שעומד על קרוב לעשרים אלף שקלים כחדש (הוזל ב-1200 שקלים עם שינוי תקנות המיסוי באמצע 2016). יש היצע נאה של עשרות קטנועי PCX בלוחות המשומשים ובסוכנויות הטרייד אין, והסחירות שלהם בהחלט סבירה, אם כי כמו רוב השוק – נסחרים מתחת למחירון, ורק כלים שמורים ומטופלים עם מעט מאוד ק"מ ותוספות כמו ארגז, מגן רוח גדול, אזעקה וכדו' יתקרבו אל המחיר הנקוב במחירון.

בעד ונגד

בעד: עיצוב, סטייל, חסכוני בדלק, אמין, איכותי, התנהגות כביש טובה וכושר תמרון עירוני מעולה
נגד: בלם תוף אחורי מיושן, מרווח גחון נמוך מגביל בטיפוס מדרכות, מיכל דלק קטן עד 2015

מבחנים וקישורים

הונדה PCX בלוח יד 2

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה