הונדה סילברווינג 400 (מ-2009 SW-T400)

מחיר: 59,900 שנתונים: מ-2006

ראשי|Portfolio|הונדה סילברווינג 400 (מ-2009 SW-T400)
הונדה סילברווינג 400 (מ-2009 SW-T400) 2017-06-20T08:49:59+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 399 סמ"ק, שני צילינדרים מקבילים
  • הספק: 39 כ"ס
  • משקל: 228 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת, ABS מ-2014
  • מיכל דלק: 16 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 22 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: כ-150 קמ"ש
  • אבזור: שתי קסדות מלאות נכנסות תחת המושב ויש עוד מקום ביניהן, שני תאים בחזית, סבל מקורי, שתי משענות גב, בלם חניה, מגן רוח יעיל, ולוח מחוונים גדול קריא ומפורט עם שני מדי מרחק מתאפסים וחיווי צריכת דלק.

בקצרה

קטנוע העל של הונדה בגרסת 400 סמ"ק, אח צעיר לדגם ה-600 שיצא לשוק ב-2001. ה-400 זהה ל-600 למעט נפח המנוע, עם קצת פחות הספק ומשקל עצמי. מנוע ה-400 פועל חלק יותר מאחיו הגדול וגם חסכוני יותר בכעשרים אחוזים.
המבנה מתחת לפלסטיקה הוא חצי קטנועי – העברת הכוח נעשית על ידי רצועת הווריאטור, אבל המנוע עצמו מעוגן לשילדה. זוג בולמים אחוריים ומזלג קדמי עם משולש יחיד שייכים גם הם לעולם הקטנועים, ומקנים לסילברווינג התנהגות כביש טובה, אבל לא יותר מזה. אם מנסים ללחוץ את הקטנוע המגודל בפניות או לרכב באופן ספורטיבי – הוא מוחה ומתחיל להתנדנד.
הנוחות מצויינת עם שני מושבים רחבים ומפנקים, ולמרות הממדים הגדולים קל מאוד להסתדר איתו גם בתנועה עירונית צפופה. ה-400 – כמו ה-600, צבר עם השנים מוניטין של כלי קשוח ואמין, כמעט בולט-פרוף, וכלים רבים חצו בקלילות את רף המאה-אלף ק"מ וממשיכים לסחוב ללא טענות או בעיות.
ב-2009 קיבל הסילברווינג 400 עיצוב חדש, ונקרא מאז SW-T400, והקדים בכך את דגם ה-600 שקיבל עדכון עיצובי זהה שנתיים אחר כך. אופציה ל-ABS הייתה קיימת בחו"ל אך לא הגיעה ארצה עד 2014.

מצב השוק

השוק של הקטנועים הגדולים חלש, והסילברווינג לא יוצא דופן בקטגוריה. ההיצע לא גדול ועומד על עשרות בודדות של קטנועים בסוכנויות ובלוחות המשומשים. כלים שעבדו קשה ועשו מאה אלף ק"מ ומעלה יחתכו כחמישים אחוזים מהמחירון, וגם כלים שמורים עם מעט ק"מ נסחרים עמוק מתחת למחירון.
יחסית למתחרים בקטגוריית ה-400 סמ"ק הסילברווינג מציע תמורה מצויינת כמשומש, ומנוע הטווין שלו מרגיש הרבה יותר חלק ונעים לשימוש מהסינגלים המקבילים של ימאהה וסוזוקי.

בעד ונגד

בעד: מנוע חזק, אמינות, נוחות, תא מטען גדול, כלבויניק עירוני עם יכולת בינעירונית מצויינת.
נגד: קצת דרדל'ה אם מנסים לעשות ממנו טימקס

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה