ניפוניה בריו 125

מחיר: - - - שנתונים: 2012 - 2014

ראשי|Portfolio|ניפוניה בריו 125
ניפוניה בריו 125 2017-06-20T08:50:16+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 125 סמ"ק, קרבורטור, קירור אויר
  • הספק: 8.5 כ"ס
  • משקל: 93 ק"ג (יבש)
  • גלגלים: קדמי – "17, אחורי – "17
  • בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 3.7 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 37 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 110 קמ"ש (כ-90 GPS)
  • אבזור: – – –

בקצרה

הגרסה של ניפוניה לקונספט הקאב שהמציאה הונדה בשנות ה-50. כיום כמעט כל יצרן קטנועים מציע קטנוע בסיסי בתצורה הזו, והייעוד שלהם הוא בעיקר לארצות מתפתחות, בגלל חוסן מבני, חסכוניות ופשטות שמאפשרת תיקונים בצורה פשוטה. השוק שלנו מתקדם יותר והקאב הבסיסי לא הצליח לצבור לקוחות רבים. להבדיל מהקאב של הונדה – האינובה, לבריו יש דיסק כפול מלפנים ודיסק אחורי, ושרשרת וגלגלי שיניים חשופים ולא מחופים ומשומנים כמו בהונדה. האיכות סבירה בלבד, וכל השאר פשוט ובסיסי.
לתפעול ההילוכים צריך להתרגל, בעיר הוא קליל וזריז כמו אופניים, ומחוץ לעיר אפשר להסתדר איתו למרחקים קצרים בלבד. שימושיות מוגבלת בגלל תא מטען סמלי והיעדר מדרס רגליים.

מצב השוק

שוק חלש מאוד, שילוב של תצורה לא פופולרית יחד עם יצרן קטן ולא מוכר שהפסיק את פעילותו בארץ. חלק גדול מקטנועי הבריו שימשו כאן למשלוחים ועברו חיים קשים. אלמלא הביטוח הגבוה יכול היה להיות תחליף נחמד לאופניים חשמליים. המחיר כחדש עמד על כעשרת אלפים שקלים, משומש כזה ייסחר בהרבה פחות מהמחירון הנמוך ממילא.

בעד ונגד

בעד: קל משקל וחסכוני מאוד, אמור להיות קל וזול לתחזוקה בהנחה שלא דורש חלפים ספציפיים לדגם
נגד: קונספט מיושן ולא פופולרי, תפעול הילוכים דורש התרגלות, היבוא הופסק ולא ברור אם יש זמינות חלפים

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה