מי אתם?
מוטי "ינוקא" גלברט ובועז בר.
מוטי ניהל ביד רמה את מגזין פול גז המקורי עד סגירתו, ומאז מנהל ביד רכה את מגזין דו"גיגים.
חוץ מכל מיני אופנועי שטח וכביש ישנים וחדשים שהוא קונה, משפץ, מוכר, או סתם מאפסן,
הוא מתנייד על סילברווינג 400 חבוט שמתקרב בצעדי ענק למאתיים אלף ק"מ.
כשהבין שבועז יכול להזות על אתר קטנועים עד קץ כל הדורות,
הוא גייס צוות פסיכולוגים בראשות הגב' ריטה לין וקנה שוט גדול שלא הותיר ברירה אחרת
אלא להקים את האתר הזה ויהי מה.
בועז בר בילה חצי חופש גדול בין כיתה א' ל-ב' בנסיונות סרק להתניע את הווספה הישנה שחנתה
בחצר בית סבו. מאז הוא קרא לכל הקטנועים 'וספה'. כשהעירו לו על כך הוא פקח את עיניו
וגילה עולם חדש של קטנועים שלא היה מוכר לו. ההערה הזו שהגיעה מצידו של שי "אלפרד" יעקב ז"ל
עוררה אצלו אובססיה לחקור וללמוד את העולם הזה שמשרה שיעמום על כל אופנוען באשר הוא,
ולמרבה הזוועה הוא פתאום שם לב שקימקו וסאן יאנג מעניינים אותו הרבה יותר מדוקאטי ומוטו GP.
כמאמר הפתגם "אם אינך יכול להביסם – הצטרף אליהם" – הוא הפך לבוחן וכתב קטנועים תחילה
במגזין דו"גרי לתקופה קצרה, אחר כך במשך כמה שנים במגזין פול גז עד סגירתו, ובהמשך לעוד תקופה
קצרה במגזין ווילז לפני שהפך לפול גז החדש. אחרי תקופת בצורת של כמה חודשים זיהה ינוקא את
אובססיית הקטנועים הנטושה, ובעזרת השוט וכמה בירות החזיר אותו לתלם והתוצאה מונחת כאן לפניכם.
מה אתם?
מגזין קטנועים, מה לא ברור? הקטנועים נפוצים אצלנו פי עשר מאופנועים, אבל כמוצר צריכה תמיד היה צריך
לחפש מידע עליהם באתרי האופנועים. הרעיון ל'קטנופדיה' עלה עוד לפני שנים בפורום הקטנועים של תפוז,
בעידן טרום הפייסבוק והקבוצות, כשחברי הפורום הקבועים היו מתוסכלים מכך שכל יום נכנסים גולשים
חדשים ומחפשים מידע שכבר נטחן בעבר. מיזם הקטנופדיה נועד בדיוק עבור רוכבים כאלה, שאינם חיים
את ההוויה הדו-גלגלית כמו האופנוענים המושבעים, אבל כצרכנים נבונים הם רוצים לקבל מידע אמין, ממוקד
ומסודר על הקטנוע שיעלה להם מן הסתם כמה אלפים או עשרות אלפים של שקלים יקרים.
למה?
כי קטנועים זה לא מה שהיה פעם. מעבר לקטנועים הבסיסיים שממשיכים את דרכה של הווספה,
יש היום עולם שלם של קטנועים שהיקרים מביניהם עולים יותר ממכונית קטנה, וגם יותר מהרבה אופנועים.
הקטנועים הקטנים הם מוצרי צריכה שלדעתנו צריכים להיות בכל בית, אבל הגדולים והיקרים הם ברובם
מכונות טכנולוגיות מהשורה הראשונה שמעוררים חשק ותשוקה לא פחות מאופנוע. העולם הזה של הקטנועים
ראוי היום יותר מתמיד לאתר בית ולמגזין שיעסוק רק בו, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.