סאן יאנג מיו 100 – יד שנייה
"גורים הם תמיד חמודים. מין חוק טבע כזה שהמציאה האבולוציה על מנת לשמור על דור ההמשך בחיים..."
"גורים הם תמיד חמודים. מין חוק טבע כזה שהמציאה האבולוציה על מנת לשמור על דור ההמשך בחיים..."
כולנו יודעים שבבחירה בין היופי לאופי כולנו היינו רוצים לא להסתבך אלא לקבל הרבה משניהם, אז ובכן – יש לו את שניהם. אם רק היו לו מתלים רכים יותר, לא היינו מוצאים שום דבר להתלונן עליו
חוויית הרכיבה על הכלי הענק הזה דומה יותר לזו שמקבלים מאופנועי התיור הגדולים. יש בו משהו שמזכיר קצת את הגולדווינג של הונדה בגלל הישיבה המרווחת ושלל אביזרי השליטה והפינוק
שנה אחרי האיקסמקס שחררו ימאהה לשוק את האיקס-סיטי שמבוסס על אותה יחידת מנוע ותמסורת. ה'סיטי' מיועד גם הוא לשוק האירופאי חובב הגלגלים הגדולים
הג'וירייד הוא אולי הקטנוע הנפוץ ביותר בארץ וצריך להודות שיש בחבילה שהוא מציע משהו מאוד נכון ומתאים ללקוח הישראלי
האמינות הבסיסית טובה, ובדרך כלל מי שקונה כלי יקר גם משקיע בטיפולים כמו שצריך וזהו מפתח מאד חשוב לאמינות בקטנועי הבורגמן
בתחילת שנות השמונים כבר הבינו בהונדה לאן נושבת הרוח ופזלו אל השוק האמריקאי הגדול. הם החליטו לתכנן קטנוע שייצא מהקופסה שהמציאה הווספה, ומה שכנראה עמד לנגד עיניהם הייתה מכונית אמריקאית גדולה וארוכה; קונברטיבל כזו