ימאהה טימקס 530 בהשקה מקומית (וידאו)
קיצור תולדות הטימקס רבולוציה ב-2001 חל מהפך בעולם הדו-גלגלי. ימאהה שחררו לשוק את הטימקס 500 הראשון ופרצו את הגבול שבין עולם הקטנועים לעולם האופנועים. הטימקס שבר את הכלים והציג מכונה שלקחה את הטוב משני העולמות. [...]
הונדה אינטגרה NC700D במבחן דרכים (2012)
מעניין גם איך האינטגרציה הזו תצלח את מבחן הזמן. ובעיקר, האם האינטגרה יישאר בודד בנישה משל עצמו, או שמא נולד כאן חלוץ שיהפוך למיתוס
יד שנייה – סאן-יאנג ג'וימקס 250
סאן-יאנג הטייוואני הוא יצרן קטן בקנה מידה גלובלי, אבל אצלנו, כמו ביקום המקביל – הוא היצרן המוביל בשוק הקטנועים; תופעה שמזכירה לנו את הסובארו DL של שנות השמונים ואת מזדה 323 של שנות התשעים
ניפוניה מירו 125 במבחן (2013)
ב-2006 החליטו האחים גורגוליס שצריך להחזיר עטרה ליושנה ולשוב להיות יצרנים. במטה החברה באתונה נעשו התכנון והעיצוב של הקטנועים, ואילו הייצור - בשנחאי שבסין
ניפוניה בריו 125 במבחן דרכים
היתרון הגדול של קטנוע מסוגו של הבריו הוא במחיר הזול בקנייה, ובתחזוקה הפשוטה והזולה. הוא יכול להיות פתרון יעיל וזול למשרדי שליחויות שצריכים כלי עירוני עמיד עם תחזוקה זולה וצריכת דלק נמוכה
הונדה SH125 – מבחן דרכים מ-2013
הקטנועים עשו לאופנועים כיפה אדומה. הם נולדו ככלי תקציב פשוטים ונחותים, עם סבל מאחור וסלסלה מלפנים, והנה תוך עשור הם בלעו את הסבתא ונתנו ביס גדול גם לזאב
[pro_ad_display_adzone id="3253"]