פיאג'ו מדלי 125 – מבחן דרכים
צילום: נטע ציאון יורו-4 והעידן החדש זהו. תם העידן של קטנועי ה-125 הפשוטים. הקומבינציה של מנוע פשוט עם קרבורטור וקירור אויר כבר לא עוברת את תקנות יורו-4 שנכנסו לתוקף השנה. לקטנועים העירוניים של העידן החדש [...]
הונדה X-ADV (איקס-אדוונצ'ר) – מבחן דרכים
צילום: אלי לייבנר מה הסיפור? החייל במחסום 'שער שומרון' על כביש 5 ביקש ממני להסיר קסדה לזיהוי, וכשנחה דעתו הוא הביט ב X-ADV וספק אמר ספק שאל: "מה, זה ערבוב של טוסטוס עם 'כבד'?" עניתי [...]
פיאג'ו בוורלי 350 – מבחן דרכים
בוורלי מאז ולתמיד סדרת הבוורלי של פיאג'ו היא אחת הוותיקות של ענק הקטנועים האיטלקי, מאז 2001, וכללה כמעט את כל נפחי המנוע האפשריים, מ-125 עד 500 סמ"ק. באיטליה ובשאר אירופה, שם אוהבים מאוד קטנועים גדולי [...]
דיאלים דארט NC125
לא מזמן בחנו כאן את הקטנוע הזול בישראל – דיאלים ארומה, שעולה 9000 שקלים לפני אגרות רישוי (9900 על הכביש). הארומה מעוצב בקוי וספה עגלגלים ויש לו הרבה חן וסטייל. במקביל לארומה משווק קטנוע זהה [...]
סאן יאנג מקסים 600 במבחן חוזר
סאן יאנג הוא יצרן קטן יחסית שעשה כאן לכאורה כמעט את כל הטעויות האפשריות. מנוע סינגל כבד וגדול במבנה קטנועי קלאסי מציב המון משקל בלתי מוקפץ מתחת למתלה, ובנוסף לכל מתבסס על דגם ה-400 שזכה לביקורות פושרות למדי. על פניו מתכון בטוח לכשלון – ולמרות זאת אני חותם עליו "פצצה של קטנוע". מה קורה כאן?
דיאלים ארומה YC125 – מבחן דרכים
רטרוספקטיבה להבדיל מווינטאג' שהוא ענתיקה אורגינל, לסגנון הרטרו אין ממש ערך היסטורי אלא בעיקר השראה של קוי עיצוב קלאסיים מהעבר. כמעט לכל יצרני הקטנועים יש לפחות קטנוע רטרו אחד, שמעוצב בקוי וספה עגלגלים. לעתים כולל [...]
[pro_ad_display_adzone id="3249"]