קימקו ג'ידינק 125 GDink

מחיר: 15,915 שנתונים: מ-2013

ראשי|Portfolio|קימקו ג'ידינק 125 GDink
קימקו ג'ידינק 125 GDink 2017-06-20T08:49:52+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 125 סמ"ק, 2 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
  • הספק: 11.7 כ"ס
  • משקל: 157 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "13, אחורי – "12
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 9 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 105 קמ"ש (95 GPS)
  • אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק קטן, מדרס שטוח ורחב, וו תליה, פתיחת מושב מהסוויץ', תאורת לד לאור יום, מתג איתות חירום, סבל מקורי קטן, שעון זמן, שני מדי מרחק מתאפסים

בקצרה

הג'ידינק 125 הוא האח הקטן של דגם ה-250 הזהה בכל למעט נפח המנוע. הג'ידינק שייך לדור החדש של קימקו, ומציג בגרות הנדסית בתחומי השלדה והמתלים שמתבטאת בהתנהגות כביש טובה ומאוזנת. תנוחת הישיבה שלו טובה, איכות החלקים וההרכבה טובה מאוד והבלימה מצויינת. הנקודות החלשות שלו הן רכות מוגזמת של המושב – דבר שניתן לשפר בעלות לא גדולה, ומהירות מרבית נמוכה מהמצופה, שגורעת מכושר התנועה הבינעירוני איתו. עם זאת – בתור קטנוע עירוני-פרברי, הוא נותן תמורה טובה מאוד למחירו, שמכוון ולא במקרה בדיוק אל תג המחיר של הג'וירייד הפופולרי.

מצב השוק

קטנוע מוצלח ופופולרי עם שוק גדול יחסית. מאות נמכרו בשנתיים שעברו מאז הוצג, ובלוחות המשומשים ובסוכנויות התיווך מוצעים למכירה כמאה קטנועים (נכון לתחילת 2016), היצע שמתקרב למחצית ההיצע של קטנועי ג'וירייד מאותם השנתונים. הסחירות טובה, והמחירים נמוכים ממחיר המחירון כמו בשאר הקטנועים המקבילים, בכעשרה עד עשרים אחוזים בהתאם למצב ולקילומטראז'. בקניה של ג'ידינק משומש מומלץ לבדוק היטב את היסטוריית הטיפולים, לוודא שנעשו בזמן ושהקטנוע המסוים לא עבד במשלוחים. קטנועים ששימשו לעבודה ועברו הרבה יותר ק"מ מהממוצע – מחירם יורד בצורה דרסטית לכיוון מחצית מהמחירון הנקוב.

בעד ונגד

בעד: מנוע ותמסורת חלקים, מדרס שטוח ושימושי, התנהגות כביש טובה, בלמים מצוינים, איכות חלקים והרכבה גבוהה
נגד: מושב רך מדי ושוקע ברכיבה ממושכת, מהירות מרבית נמוכה יחסית למתחרים

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה