Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 3 שסתומים, הזרקת דלק, קירור אויר
- הספק: 11.4 כ"ס
- משקל: 110 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "11, אחורי – "10
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 8.2 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-100 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת בדוחק תחת המושב בדגם החדש, בישן לא
בקצרה
ה-LX125 הוותיקה קיבלה שדרוג ב-2014 עם מנוע שלושת השסתומים המתקדם, שאותו היא חולקת כעת עם שני דגמי היוקרה – הפרימוורה וה-946. המנוע חסכוני וחזק יותר מקודמו, ומרווח הטיפולים שלו גדול מאוד ועומד על 10,000 ק"מ. מעבר לזה נשארת ה-LX כקטנוע העירוני הקטן של וספה. העיצוב הוא וספה קלאסי עם שלדת פח מכופף, והמיתוג של ה-LX הוא לנישת קטנועי הרטרו-פרמיום
מצב השוק
חלש. חלק ניכר מהווספות האלה נרכשו על ידי נשים, עברו מעט ק"מ ונשמרו היטב. המחירון גבוה ונגזר ממחיר הקנייה היקר, ובלוחות יש היצע של כ-20 כלים שמחכים זמן רב לקונה. בתחילת 2016 מוצעים עדיין למכירה מספר כלים מ-2014, יד ראשונה עם אפס ק"מ במחיר מוזל מאוד, וכל זה מעיד על ביקוש נמוך ועל סחירות עתידית חלשה שתתבצע מן הסתם הרבה מתחת למחירון.
באמצע 2016 נגרע ה-LX מרשימת הדגמים החדשים אצל היבואן.
בעד ונגד
בעד: איכותי, אופנתי, זריז בעיר, קליל ונוח לתמרון, מרווח טיפולים גדול
נגד: מחיר, סחירות
השאר תגובה