פיאג'ו בוורלי 500 BV

מחיר: - - - שנתונים: 2005 - 2010

ראשי|Portfolio|פיאג'ו בוורלי 500 BV
פיאג'ו בוורלי 500 BV 2017-06-20T08:50:24+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 460 סמ"ק, פיאג'ו 'מאסטר', צילינדר יחיד, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
  • הספק: 39 כ"ס
  • משקל: 198 ק"ג (יבש)
  • גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "14
  • בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק (מערכת בלימה משולבת)
  • מיכל דלק: 13.2 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית: כ-160 קמ"ש
  • אבזור: קסדה מלאה לא נכנסת תחת המושב, תא כפפות מלפנים

בקצרה

הבוורלי 500 הושק ב-2003 והגיע אלינו שנתיים אחר כך. גלגלים גדולים, מנוע גדול וחזק במארז קומפקטי יחסית למתחרים בקטגוריית הנפח. הישיבה זקופה ולא כורסתית, הביצועים והתנהגות הכביש טובים מאוד. מסתדר מצוין בעיר בזכות הממדים הסבירים, ובעל יכולת בינעירונית לא מוגבלת בזכות מנוע חזק.
אצלנו הוא סבל מתצורת הגלגלים הגדולים וממדרגת הביטוח הגבוהה, כמו גם מהמוניטין הלא מוצדקים של אמינות רעועה שהשאיר אחריו ה-X9 שחולק איתו את יחידת ההנעה. העיצוב בסגנון רטרו נאה מאוד בפני עצמו אך כנראה מעודן מדי עבור הלקוח הישראלי שמעדיף כורסאות מנהלים ניידות ברמות הנפח והמחיר האלה. נמכר בעיקר למביני דבר שידעו להעריך את שילוב התכונות שלו, ולא היו רבים כאלה.
היבוא הופסק ב-2010, ובאירופה המשיך להימכר עד 2016 הדור החדש של הבוורלי 500 עם מנוע משודרג בנפח 490 סמ"ק המוכר לנו כאן מה-MP3-500 ומהג'ילרה נקסוס 500. ב-2017 דגם ה-500 כבר לא נמצא ברשימת דגמי הקטנועים של פיאג'ו, והדגם הבכיר בסדרה היום הוא ה-350.

מצב השוק

זן נכחד. כמעט ולא קיים בשוק. מחירון נמוך וסחירות בהתאם

בעד ונגד

בעד: מנוע חזק במארז קומפקטי, מוצלח בעיר ומחוצה לה, עיצוב רטרו נאה ומיוחד
נגד: הולך ומתיישן, אם כבר קנית אחד כזה – סביר להניח שתהיה יד אחרונה…

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה