פיאג'ו MP3 300LT (דגם חדש)

מחיר: 41,752 ₪ שנתונים: מ-2014

ראשי|Portfolio|פיאג'ו MP3 300LT (דגם חדש)
פיאג'ו MP3 300LT (דגם חדש) 2017-07-31T00:07:13+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 278 סמ"ק, פיאג'ו קוואזר, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
  • הספק:  23 כ"ס
  • משקל: – – – ק"ג
  • גלגלים: קדמיים – "13, אחורי – "14
  • בלמים: קדמיים – דיסקים, אחורי – דיסק, ABS
  • בטיחות: ASR (בקרת אחיזה)
  • מיכל דלק: 12 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית:  כ-120 קמ"ש
  • אבזור: נעילת פרונט חשמלית, בלם חניה, תא מטען גדול תחת המושב, מכיל קסדה מלאה ויש עוד מקום לתיק או מעיל, שקע טעינה, אפליקציית PMP לתקשורת בלוטות' עם מחשב המנוע

בקצרה

הדור החדש של סדרת ה-MP3, מיוצר בנפחי 300 ו-500 סמ"ק. דגם ה-300 קיבל את המנוע הוותיק והמוכר עם הספק צנוע של 23 כ"ס כמו קטנועי 250.
התנהלות עירונית זריזה, אבל המהירות המרבית נמוכה יחסית.

גדול, איכותי ומפנק, ומוסיף ליתרונות הבטיחותיים המסורתיים של התל"גים גם מערכת ABS למניעת החלקה בבלימה, ומערכת ASR למניעת החלקת הגלגל האחורי תחת כוח המנוע.
ה-MP3 החדש נטש את הפלטפורמה המתיישנת של האיקסאבו, ויישר קו עם ה-X10 המתקדם של פיאג'ו שאינו מיובא ארצה, ממנו הוא לקח את עיצוב הזנב ולוח המחוונים. הגלגלים הקדמיים צמחו בקוטר ל-"13, ופתח תא המטען האחורי נעלם לטובת מושב מרווח יותר ותא מטען גדול ונגיש יותר

*הדגם החדש נקרא MP3 300LT, אבל הכינוי LT נכון גם לדגם הישן – ומשמעותו מפתח רחב בין הגלגלים הקדמיים ודוושת בלם מרכזית, שמאפשרים באירופה לרכב עליו עם רשיון רכב רגיל

מצב השוק

השוק חלש וההיצע בלוחות ובסוכנויות עומד על כלים בודדים. הביקוש קטן גם הוא, אבל יציב כי אין כמעט אלטרנטיבות אחרות בקטגוריה.
הסחירות מתחת למחירון, ובגלל השוק המצומצם תלויה בעיקר בלחיצות ובכושר המיקוח של הצדדים.
הקטנועים הפרטיים שמורים ברובם, אבל יש גם כלים רבים שנמכרו למשטרה, למד"א וללקוחות עסקיים.
חלקם עברו חיים לא קלים, וברכישה של קטנוע כזה צריך לשים לב היטב לבעלות המקורית שמשפיעה בצורה משמעותית על המחיר

בעד ונגד

בעד: בטיחות, איכות, עיצוב, אבזור

נגד: מחיר, משקל, מסורבל בתנועה צפופה בעיר, ולא מספיק מהיר לבינעירוני ארוך על בסיס קבוע

מבחנים וקישורים

MP3 300 במבחן בזק

MP3 300 דגם ישן

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה