Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 250 סמ"ק, (125 סמ"ק) 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 25 כ"ס (13 כ"ס)
- משקל: 166 ק"ג יבש
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 8 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: – – –
בקצרה
קטנוע המנהלים של יוסאנג, יובא לארץ במשך כשנתיים ב-2008-9, במחיר אטרקטיבי יחסית. על הנייר נתונים מאוד מרשימים – הספק גבוה, בלם דיסק כפול מלפנים, ועיצוב 'מנהלים' במחיר טוב לזמנו. בפועל – אחד הקטנועים הבלתי מוצלחים בעליל שהגיעו לארץ בשנים האחרונות. יוסאנג כנראה קפצו מעל הפופיק של עצמם בנסיון לתת בראש לחברות הגדולות והוותיקות, אבל נכשלו במבחן התוצאה. קטנועים בעייתיים עם הרבה תקלות חשמל ומנוע שצצו די מהר אחרי הקניה. רובם הושבתו.
מצב השוק
רבים התפתו לעסקה מפתה על הנייר, אבל בפועל סבלו מאמינות ואיכות ייצור נמוכה מאוד. בודדים נותרו במצב נסיעה, המחירים ברצפה, ולא ברורה הזמינות של חלקי חילוף. ההצדקה היחידה לרכישה של אחד כזה היא בתנאי שהוא שמור ומטופל ובמצב נסיעה, במחיר של כאלף שקלים ומטה, ולהשתמש בו בתור כלי רכב זמני עד שישבוק.
בעד ונגד
בעד: מרשים על הנייר
נגד: כשלון בפועל
השאר תגובה