Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 249 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
- הספק: 21.2 כ"ס
- משקל: 173 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "15
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 10.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-140 קמ"ש
- אבזור: תא מטען רחב תחת המושב, יכול להתאים ללפ-טופ אבל לא מכיל קסדה מלאה, סבל מקורי גדול
בקצרה
דגם מקביל לאיקסמקס וחולק איתו את יחידת ההנעה. באירופה מכוון לשוק גדולי הגלגלים ששולטים בו הונדה SH ופיאג'ו בוורלי. לאיקס-סיטי יש מתלים נוקשים יחסית לאיקסמקס ותא מטען שלא מכיל קסדה. הביצועם טובים מאוד, התנהגות הכביש מצויינת ועם מיגון הרוח הגבוה ה-סיטי בניגוד לשמו דווקא מתגמל יותר מחוץ לעיר, ובעיר קצת סובל מהמתלים הקשים. המושב נמוך יחסית וצר בחלקו הקדמי כך שגם רוכבים נמוכים מאוד הסתדרו עליו בלי בעיה. הלקוח הישראלי לא מחבב את הקטנועים גדולי הגלגלים, והיבוא פסק ב-2013. דגם משופר יצא באירופה לקראת 2016
מצב השוק
אצלנו האיקסמקס היה הרבה יותר פופולרי, והאיקס-סיטי נמכר בעצלתיים בעיקר במבצעי הנחות שהורידו את מחירו לרמה של הטייוואנים הנפוצים. עשרות בודדות של קטנועי איקס-סיטי מוצעים למכירה בסוכנויות ובלוחות, מחכים זמן רב לקונה, ונסחרים בעשרות אחוזים מתחת למחירון. חלקי החילוף יקרים מאוד ומרווח הטיפולים צפוף ועומד על 3000 ק"מ.
בעד ונגד
בעד: ביצועים, התנהגות כביש, מחיר זול כמשומש
נגד: תא מטען קטן, סחירות חלשה, חלפים יקרים, צפיפות טיפולים
השאר תגובה