סאן יאנג ג'וירייד 150

מחיר: - - - שנתונים: 2002 - 2007

ראשי|Portfolio|סאן יאנג ג'וירייד 150
סאן יאנג ג'וירייד 150 2017-06-20T08:50:27+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 149.5 סמ"ק, 4 שסתומים, קרבורטור, קירור נוזל
  • הספק: 13 כ"ס
  • משקל: 144ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 8.5 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
  • אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק קטן, מדרס שטוח ורחב במיוחד, שני ווי תלייה, רגלית התנעה לגיבוי

בקצרה

פורץ הדרך של סאן יאנג בארץ ובכלל. המנוע מקורר הנוזל הראשון מתוצרת עצמית של סאן יאנג אחרי ההתנתקות מהונדה, והוא זה שסלל ליצרן הטייוואני הקטן את הדרך להיות יצרן גם של קטנועים מודרניים שמיועדים לשוק המערבי המפותח, ומתחרים באלה של היצרנים המובילים.
אלינו הגיע הג'וירייד 150 ב-2002 והציע חבילת מנהלים מתגמלת במחיר סביר. החדירה לשוק הישראלי הייתה מהירה וחזקה, ועד היום דגמי הג'וירייד 125/200 מובילים את המכירות בקטגוריות שלהם.
ב-2007 – בעקבות הרפורמה בדרגות הרישוי – הוחלף דגם ה-150 בדגם ה-125 הזהה בכל למעט נפח המנוע.

מצב השוק

איכות הייצור הייתה בינונית, והשנים שעברו מאז תקופת הזוהר של הג'וירייד 150 – לא הותירו הרבה כלים על הכביש.

בעד ונגד

בעד: פרץ את הדרך
נגד: זצ"ל

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה