Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 171 סמ"ק, 4 שסתומים, קרבורטור, קירור נוזל
- הספק: 15 כ"ס
- משקל: 135 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "16
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 8 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה לא נכנסת תחת המושב, מדרס שטוח קטן עם וו תלייה, סבל מקורי
בקצרה
ה-HD200 הוא קטנוע גדול גלגלים של סאן יאנג, ויחידת ההנעה שלו משותפת עם הג'וירייד 200. למרות המותג הפופולרי והמנוע המוכר, ה-HD לא פרץ את מחסום השמרנות של הלקוח הישראלי שמעדיף מושב מרווח ותא מטען גדול על פני תכונות דינמיות משופרות. בתוך קטגוריית ה-"16 ה-HD200 היה פופולרי יחסית, אבל מ-2007, עם הרפורמה בדרגות הרישוי, נגס האח הקטן – ה-HD125 – במכירות של דגם ה-200, והיבוא פסק ב-2011.
התכונות הדינמיות והביצועים טובים מאוד, אבל האיכות בינונית כמו בשאר דגמי הדור הקודם של היצרנים הטייוואנים. בחו"ל משווק דגם משופר שנקרא HD2, אבל ממנו הגיע אלינו רק דגם ה-125.
מצב השוק
חלש. היצע וביקוש קטנים. מעט מאוד קטנועי HD200 שרדו, ומוצעים למכירה בלוחות המשומשים במחיר זול מאוד.
בעד ונגד
בעד: פעם היה לו מה להציע
נגד: היום כבר לא
השאר תגובה