Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 249 סמ"ק
- הספק: 21 כ"ס
- משקל: 178 ק"ג
- גלגלים: קדמי "15 -, אחורי "14
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק (אופציה ל-ABS ב-2015)
- מיכל דלק: 13.2 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 140 קמ"ש
- אבזור: שני שקעי USB, תפעול צג דיגיטלי מהכידון, פתיחת מושב מהסוויץ', שתי קסדות מלאות נכנסות
בקצרה
דור ראשון: 2007 – 2010
דור שני: 2010 – 2014 שלדה ועיצוב חדשים
מ-2014 – עיצוב חדש ותואם לדגם ה-400
קטנוע פרמיום מנהלים-ספורט-אלגנט. יחידת הנעה ותיקה ומוצלחת עם ביצועים טובים, התנהגות כביש מצויינת שתומכת בתדמית הספורטיבית, ותא אחסון ענק תחת המושב. האיקסמקס הוא דגם ותיק שהשביח עם השנים, והמיתוג שלו יוקרתי ומלווה במחיר רכישה גבוה. הדגם החדש מ-2010 קיבל עיצוב ברוח הטימקס, וב-2014 שדרוג עיצובי נוסף דומה לדגם ה-400 שנמכר במקביל. ב-2015 התווספה אופציה ל-ABS בדגם האיירון מקס שכולל תוספות ומיתוג ספורטיבי, וגם יקר יותר משמעותית מגרסת הבסיס. קטנוע יוקרתי, איכותי ויקר. מרווח הטיפולים צפוף – כל 3000 ק"מ.
דגם חדש בנפח 300 סמ"ק יחליף בקרוב את דגם ה-250 הוותיק. מחיר גרסת ה-250 הוזל בכאלפיים שקלים לקראת החלפת הדגם
מצב השוק
קטנוע אמין, איכותי, ומוצלח, אבל כשצריך חלקים הם יקרים. היצע של כמה עשרות קטנועים, מחירון גבוה שנגזר ממחיר של כלי חדש, אבל השוק חותך את המחירון בעשרות אחוזים. קניה טובה לכלי שמור ומטופל.
בעד ונגד
בעד: מנוע ותמסורת טובים מאוד, היגוי מדויק, התנהגות כביש מצויינת, תא מטען גדול, עיצוב מושקע ויוקרתי, איכותי.
נגד: יקר מדי. מרווח טיפולים צפוף
השאר תגובה