Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, קרבורטור, קירור אויר
- תמסורת: 4 הילוכים, מצמד אוטומטי
- הספק: 8.7 כ"ס
- משקל: 115 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "17, אחורי – "17
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 3.8 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: – – –
בקצרה
את ה'קאב' המקורי המציאה הונדה לפני כשישים שנה, ועד היום יש כמעט לכל יצרן דו"ג גירסת קאב משלו. העקרון הוא של פשטות וחסכוניות, והכלים האלה מיועדים בעיקר לארצות העולם השלישי ככלי תחבורה בסיסי, אמין וזול.
הטארגט הוא הגרסה של קיוואיי לתצורה הזו, וכיום הוא ה'קאב' היחיד שמיובא לארץ (בעבר היו גם הונדה אינובה וניפוניה בריו).
עדיין לא נבחן ולא מוכר לנו
מצב השוק
לא קיים. ב-2015 נמסרו בסך הכל 3 קטנועי טארגט חדשים. נכון לתחילת 2016 מוצע במחיר מבצע של 7000 שקל.
הקאבים למיניהם לא אהודים על הלקוח הישראלי, וגם בתור קטנועי עבודה הם לא הצליחו לחדור, למרות חוסן מבני, ועלות זולה ברכישה ותחזוקה.
בעד ונגד
בעד: מחיר, פשטות
נגד: כל השאר
השאר תגובה