Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 249 סמ"ק (עד 2010 – קרבורטור)
- הספק: 21 כ"ס
- משקל: 185 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי "15 -, אחורי "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 13 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 22 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 130 קמ"ש
- אבזור: פתיחת מושב מהסוויץ', קסדה מלאה אחת נכנסת תחת המושב ועוד מקום לתיק קטן
בקצרה
דור 2.5 של הטייוואנים, מקביל לג'וימקס של סאן יאנג. מנוע משופר של הגרנד דינק שקיבל הזרקת דלק ב-2010. התנהגות כביש טובה וביצועים טובים, נוחות ותנוחת ישיבה פחות. רחב ומגושם לתנועה עירונית, היגוי מעורפל במהירויות גבוהות. עיצוב מרשים ונאה, אבל בסיכום הכללי הוא לא אפוי עד הסוף. הדור הבא – הדאונטאון, עדיף משמעותית מכל בחינה.
מצב השוק
היצע גדול יחסית של כמה עשרות קטנועים בלוחות המשומשים, הביקוש נמוך, והסחירות הרבה מתחת למחירון.
דגם RI עם מאפייני עיצוב ספורטיביים מ-2011.
בעד ונגד
בעד: מנוע ותמסורת נמרצים וזריזים, התנהגות כביש טובה, עיצוב מרשים
נגד: מסורבל ומגושם בעיר, נוקשה ולא נוח, מהירות מרבית נמוכה יחסית לקטגוריה, היגוי מעורפל במהירות גבוהה
השאר תגובה