Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 249 סמ"ק, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 22 כ"ס
- משקל: 192 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי "14 -, אחורי "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 10.7 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 29 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 125 קמ"ש (115 GPS )
- אבזור: פתיחת תא מטען מהסוויץ', קסדה מלאה נכנסת ועוד תיק קטן. סבל מקורי, תא ננעל קטן מלפנים
בקצרה
חברה סינית שפועלת באיטליה ומכוונת את קטנוע המנהלים הראשון שלה לשוק האירופי, עם תג מחיר נמוך במיוחד. בשנה הראשונה נמכר ב-16,000 שקלים. הסילברבלייד הוא בהחלט לא מסוג קטנועי המסגריות הסינים שהכרנו בעבר, אבל הוא עדיין רחוק מהרמה של הקטנועים המובילים בקטגוריה. בחבילה שלו יש אוסף מכובד של תכונות טובות, אבל יש גם לא מעט פינות לא מלוטשות. הוא יכול לתת תמורה טובה לרוכב רגוע עם אג'נדה חסכונית. הבעיה העיקרית שלו בתחרות על כיסו של הלקוח, היא ההתמודדות מול קטנועים מיד שנייה בני שנתיים שלוש מהמותגים המובילים
מצב השוק
למרות המחיר הנמוך לא נמכר בכמויות גדולות. היצע של כלים בודדים כמשומשים
בעד ונגד
בעד: מתלים רכים ומגהצים, התנהגות כביש טובה, חסכוני בדלק, מחיר רכישה אטרקטיבי
נגד: תנוחת ישיבה קרובה מדי לכידון, מהירות מרבית מוגבלת, רעידות מורגשות בזינוק, איכות כללית בינונית
השאר תגובה