Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 460 סמ"ק, פיאג'ו 'מאסטר', צילינדר יחיד, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 39 כ"ס
- משקל: 213 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 15 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-160 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק גדול או מעיל, תא כפפות קדמי, משקף מתכוונן ידנית, שקע טעינה.
בקצרה
המקסי-סקוטר הראשון של פיאג'ו. קטנוע מנהלים גדול, מרווח, חזק ומאובזר.
הגיע לארץ ב-2003, תומחר אטרקטיבי בפחות מ-30 אלף שקלים, ונמכר יפה יחסית לקטגוריית הנפח. אבל תוך זמן קצר התחילו בעיות מכניות וחשמליות שנבעו בעיקר מחוסר ידע והקפדה של המכונאים לטפל לפי דרישות היצרן. דגם 2003-4 אובזר בג'ק אמצע חשמלי, ובמערכת שמע ואינטרקום בין הרוכבים. צמת החשמל הסבוכה תרמה גם היא את חלקה לבעייתיות. המוניטין צנח וה-X9 קיבל שם של 'שומר נפשו וכיסו ירחק'. המכירות צנחו בהתאם, וכלים משומשים נסחרו הרחק מהמחירון שירד גם הוא די הרבה.
ב-2006 הגיע דגם 'אבולושן', ללא הגאדג'טים החשמליים, הפגין אמינות טובה יותר, אבל לא הצליח להציל את המוניטין הגרועים שהשפיעו במשך שנים אחר כך גם על כלים אחרים של פיאג'ו
מצב השוק
זן נכחד. הרוב המכריע של הכלים הושבת. מעטים במצב נסיעה. היצע וביקוש אפסיים
בעד ונגד
בעד: מרווח, נוח, חזק, חסכוני
נגד: עבר זמנו
השאר תגובה