Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 745 סמ"ק, טווין מקבילי, 8 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- תמסורת: DCT אוטומטית, רובוטית, 6 הילוכים, מצמד כפול, אפשרות לתפעול ידני ובחירת מצבים
- הספק: 54 כ"ס
- משקל: 238 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "17, אחורי – "15
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, ABS, בלם חנייה
- מיכל דלק: 13.1 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 20 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 180 קמ"ש (170 GPS)
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, מפתח חכם אלחוטי, משקף מתכוונן 5 מצבים, פנסי לד, מגיני ידיים
בקצרה
עם ה-X-ADV המציאה הונדה קטגוריה קטנועית חדשה – אדוונצ'ר/ קרוסאובר סטייל. המנוע והגיר הרובוטי מגיעים מהאינטגרה ואופנועי ה-NC, המתלים ארוכי מהלך ומאפשרים תנועה בשבילים ודרכים משובשות באופן יעיל הרבה יותר מכל קטנוע אחר. תא האחסון מכיל קסדה מלאה, והחבילה מיועדת לשימוש עירוני עם אפשרות לשיוט בינעירוני מהיר ונוח גם בזוג. ה-X-ADV משווק החל ממאי 2017.
קונספט חדש וביצוע מוצלח מאוד. ה-X אדוונצ'ר לוקח את היתרונות מעולם האופנועים והקטנועים ומשלב אותם יחד לחבילה כמעט ללא חסרונות. קצת מסורבל וכבד בתנועה עירונית צפופה, מצטיין בכל השאר.
מצב השוק
ה-X-ADV הגיע לארץ במאי 2017, שני המשלוחים הראשונים נמכרו עוד לפני שנחתו, ועושה רושם שהביקוש ימשיך להיות ערני. המחיר זול מעט מהטימקס, והקונספט החדש זוכה לביקורות נלהבות.
בעד ונגד
בעד: לא רק נראה מגניב, אלא גם מרגיש ומתנהג כך. לפוזת האדוונצ'ר יש כיסוי, ול-X-ADV בהחלט יש יכולת תנועה מכובדת בשטח קל.
נגד: כבד ומסורבל בתנועה עירונית צפופה
כלי מעולה 0-100 קמש בסביבות 5וחצי שניות . האפריליה טואנו 2.6 שניות מ0 ל100 קמש . שוקל רק שוקל עדיין לרכוש אותו כרכב עיקרי \ גיבוי גם בגלל היכולות שטח והאוטומטיות שלו . את האפריליה אולי אעביר לנסיעות ארוכות או לחלק מהשבוע .
שומר שבת . אז טיולים ביום חול עושה