ימאהה דילייט 125 בסיבוב התרשמות
צילום: בני דויטש אחרי מספר מועט של ק"מ על הדילייט החדש של ימאהה התחיל להתגבש לי בראש תסריט לווידאו שילווה את סיבוב ההתרשמות הזה. הרעיון המרכזי היה להתחיל לספר מול המצלמה על מנוע ה-114 סמ"ק [...]
יד – שניה – הונדה סילבר-וינג 400-600
בתחילת שנות השמונים כבר הבינו בהונדה לאן נושבת הרוח ופזלו אל השוק האמריקאי הגדול. הם החליטו לתכנן קטנוע שייצא מהקופסה שהמציאה הווספה, ומה שכנראה עמד לנגד עיניהם הייתה מכונית אמריקאית גדולה וארוכה; קונברטיבל כזו
הונדה SH300i – דגם חדש ל-2015
השילדה חדשה לגמרי, ובסיס הגלגלים גדל ב-16 מ"מ לעומת הדגם הקודם. המנוע שוכב מעט נמוך יותר ומחובר לשילדה בתיווך של מערכת לינקים. המנוע הוא אותו מנוע ותיק אך מתקדם
מקייפ-טאון דרום אפריקה לדאבלין אירלנד – על וספות
מסע גדול ב א מ ת, חוצה מדינות ויבשות, שהתחיל בקייפ-טאון, דרא"פ, ויסתיים באירלנד בדאבלין. מעל שלושים אלף ק"מ, במשך שמונה חודשים, ו-כן! על וספות
קימקו ג'ידינק 250 במבחן ארוך טווח – פרק סיכום
שלוש שנים היה בבעלותי גרנד דינק 250. קרעתי לו את הצורה כי הוא היה עבורי תחליף לאופנוע שלא יכולתי להרשות לעצמי באותה תקופה/ כשקיבלתי את קטנוע המבחן החלטתי שאני מתייחס אליו בדיוק באותה צורה בה התייחסתי אל הקטנוע הפרטי שלי בעבר, כלומר - קורע לו את הצורה!
קימקו ג'ידינק 250 במבחן ארוך טווח – חודש 11
"חדש?" שאל אותי איש המכירות בהונדה כשחניתי על המדרכה לפני הסוכנות. "לא. זה כלי המבחן שלנו שכבר מגרד את הארבעים אלף ק"מ ". הבעת הפליאה שעלתה על פניו יכולה לסכם בתמצית את הסיפור של הקימקו הזה
[pro_ad_display_adzone id="3251"]