הונדה SH300i – דגם חדש ל-2015

השילדה חדשה לגמרי, ובסיס הגלגלים גדל ב-16 מ"מ לעומת הדגם הקודם. המנוע שוכב מעט נמוך יותר ומחובר לשילדה בתיווך של מערכת לינקים. המנוע הוא אותו מנוע ותיק אך מתקדם

ראשי|פוסטים|חדשות|הונדה SH300i – דגם חדש ל-2015
By | 2017-06-20T08:49:32+00:00 14/11/2015|חדשות|0 תגובות

2

צילומים: יצרן

באירופה נמכרו מעל מיליון יחידות של קטנועי SH לאורך השנים, אבל אצלנו היבוא הופסק מחוסר ביקוש. כאן מעדיפים קטנועי כורסה גדולים וזולים, וגלגלי ה-"16 לא פופולריים אצלנו בכלל. ה-SH300 של הונדה הוא הבכיר בסדרת הקטנועים העירוניים בעלי הגלגלים הגדולים, וגם נמצא בין מובילי טבלת המכירות באיטליה מאז הצגתו ב-2007. ב-2013 הוא קיבל עדכון עיצובי קטן וחיזוקי שילדה מסוימים, והשנה הציגו הונדה גרסה חדשה שעושה צעד נוסף ומשמעותי באבולוציה של הדגם.

העיצוב החדש מחדד את הקוים של הדגם הקודם, ומחליף את יחידות התאורה הישנות בתאורת לד מלפנים ומאחור. ה-SH300 החדש מקבל גם מערכת מפתח חכם אלחוטי, וכפתור פתיחה למושב – שמתחתיו יש כעת מקום לאחסון של קסדה מלאה.

השינויים המשמעותיים יותר נמצאים מתחת למעטה הפלסטיקה. השילדה חדשה לגמרי, ובסיס הגלגלים גדל ב-16 מ"מ לעומת הדגם הקודם. המנוע שוכב מעט נמוך יותר ומחובר לשילדה בתיווך של מערכת לינקים. המנוע הוא אותו מנוע ותיק אך מתקדם, במבנה שמבוסס על מנוע המוטוקרוס של ה-CRF, עם בית ארכובה (קראנק) אטום ונפרד מאגן השמן, וממדים קומפקטיים במיוחד. המנוע עבר מקצה שיפורים פנימי שכלל הפחתת חיכוכים, וההספק ירד מ-27 ל-25.1 כ"ס, עם עליה מקבילה במומנט בסל"ד נמוך ובינוני. פליטת המזהמים הופחתה וצריכת הדלק השתפרה ב-8.8 אחוזים, עד ל-33 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן, וה-SH300 החדש עומד כעת בתקני יורו-4. ABS מגיע כסטנדרט (אופציונלי בדגם הקודם), והמשקל ירד מעט ועומד כעת על 169 ק"ג 'רטוב'.

אלינו יובא ה-SH300i עד 2014, אז הופסק היבוא הסדיר עקב ביקוש נמוך, אבל ניתן לרכישה לפי הזמנה מיוחדת, והמדיניות הזו תימשך גם עם הדגם החדש. באיטליה המחיר של ה-SH300 קרוב מאוד לזה של הפורצה 300 ABS, כך שניתן להעריך שאצלנו הוא יעלה מעל 36 אלף שקלים.

3

 

Share

השאר תגובה