Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק "לידר", 4 שסתומים, קרבורטור, קירור נוזל
- הספק: 15 כ"ס
- משקל: 161 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13 ("12 מאחור עד 2011)
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 12.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-120 קמ"ש
- אבזור: תא מטען אחורי מכיל קסדה מלאה, ממשיך מתחת למושב, פתיחה חשמלית מהכידון (ובשלט רחוק מהמפתח בשנתונים הראשונים), תא כפפות קטן מלפנים, משענת גב למורכב בשנתונים המאוחרים
בקצרה
גרסת 125 לקטנוע הוותיק והפופולרי. זהה ל-250 למעט נפח המנוע והזנת הדלק. קטנוע גדול ויקר יחסית לקטגוריה וממותג כקטנוע פרמיום, ולכן פופולרי ונפוץ הרבה פחות מהאיקסאבו 250. התנהגות כביש מצויינת וביצועים טובים מאוד יחסית לקטגוריה בזכות מנוע נמרץ שמפיק את ההספק המקסימלי המותר בקטגוריית ה-125.
ב-2007 נקרא X8, ובמהלך 2008 עבר שדרוגים קלים במקביל לדגם ה-250 ויחד איתו קיבל גם את השם 'איקסאבו'.
ב-2013 הופסק היבוא.
קטנוע איכותי, זריז בעיר, ועם מהירות מרבית גבוהה יחסית לקטגוריית הנפח שמאפשרת גם רכיבות בינעירוניות לטווח סביר.
מצב השוק
מעט קטנועי איקסאבו 125 נמכרו לאורך השנים, וההיצע בשוק המשומשים בהתאם. המחירון גבוה ונגזר ממחיר הרכישה הגבוה, והסחירות חלשה ונמוכה בעשרות אחוזים מתחת למחירון.
בעד ונגד
בעד: ביצועים, התנהגות כביש, שימושיות, מחיר זול כמשומש
נגד: מושב אחורי צפוף, בעייתיות בהתקנת ארגז בגלל פתח תא המטען האחורי
השאר תגובה