Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
- הספק: 14.6 כ"ס
- משקל: 167 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "15
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 10.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-120 קמ"ש
- אבזור: תא מטען רחב תחת המושב, יכול להתאים ללפ-טופ אבל לא מכיל קסדה מלאה, סבל מקורי גדול, מגן רוח מקורי גבוה
בקצרה
דגם מקביל לאיקסמקס וחולק איתו את יחידת ההנעה. באירופה מכוון לשוק גדולי הגלגלים ששולטים בו הונדה SH ופיאג'ו בברלי. לאיקס-סיטי יש מתלים נוקשים יחסית לאיקסמקס ותא מטען שלא מכיל קסדה. הביצועים טובים מאוד, התנהגות הכביש מצויינת ומנוע ה-125 הוא מבין החזקים בקטגוריה ומתאים לנסיעות בינעירוניות למרחק סביר. המושב נמוך יחסית וצר בחלקו הקדמי כך שגם רוכבים נמוכים מאוד הסתדרו עליו בלי בעיה. הלקוח הישראלי לא מחבב את הקטנועים גדולי הגלגלים, והיבוא של דגם ה-125 נמשך שנתיים בלבד ב-2008-9. דגם משופר יצא באירופה לקראת 2016
מצב השוק
גלגלים גדולים, תא מטען קטן, ומחיר יקר לנפח מנוע קטן, חרצו מראש את גורלו של האיקס-סיטי 125 בשוק המקומי, ומעט הלקוחות הפוטנציאליים העדיפו את האיקסמקס המקביל.
היבוא לארץ היה קצר, מעט כלים נמכרו, וכמשומש ההיצע והביקוש אפסיים. חלקי החילוף יקרים ומרווח הטיפולים עומד על 3000 ק"מ.
בעד ונגד
בעד: ביצועים, התנהגות כביש, מחיר זול כמשומש
נגד: תא מטען קטן, סחירות חלשה, חלפים יקרים, צפיפות טיפולים
השאר תגובה