Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 647 סמ"ק, טווין מקבילי
- הספק: 60 כ"ס
- משקל: 249 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "15
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, ABS
- בטיחות: בקרת אחיזה (קיימת גם בדגם הראשון), מוצהרת בדגם החדש
- מיכל דלק: 16 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 17.8 ק"מ/ליטר (18.3 בדגם החדש)
- מהירות מרבית מדודה: 175 קמ"ש (183 GPS בדגם החדש)
- אבזור: שתי קסדות מתחת למושב, משקף מתכוונן ידנית, בלם חניה מופעל על ידי רגלית הצד, שני תאי אחסון בחזית, חבילת אבזור 'הייליין' בתוספת מחיר, כוללת חימום מושבים וידיות, חישני לחץ אויר, ולדים לאור יום.
בקצרה
קטנוע-על ספורטיבי, חזק, מהיר, מפנק ויקר. ביצועים ואיכויות דינמיות מעולם האופנועים. האח הספורטיבי של ה-C650GT, חולק איתו שלדה, מתלים ואת יחידת ההנעה שמיוצרת על ידי קימקו עבור ב.מ.וו. נוצר כמענה לטימקס המצליח של ימאהה, מתעלה עליו בביצועים, אבל לא מצליח להגיע לשלמות, לחלקות ולליטוש שלו. תא מטען מבריק שנפתח בחניה בלבד ומכיל קסדה נוספת.
דגם חדש ומשופר ל-2016, שנקרא C650 ספורט, וייבחן כאן באתר בקרוב.
מצב השוק
לא הצליח לערער את מעמדו של הטימקס, ולא מדגדג את מספרי המכירות שלו. מחירי המשומשים בהתאם – קטנועים שנרשמו על שם היבואן נמכרו בהנחות גדולות עם אפס ק"מ, ובלוחות יש היצע של כעשרה כלים. גם במחלקות הטרייד אין אפשר למצוא כלים שמורים, ושם המשחק הוא גמישות במחיר. נסחר הרבה מתחת למחירון ונותן תמורה מצוינת. דגמי 2016 המשופרים יגרמו לירידה נוספת במחירי המשומשים. יש מציאות.
בעד ונגד
בעד: חזק, מעוצב, ייחודי, ושימושי. יכולות ספורטיביות אמיתיות. מרווח גדול בין טיפולים (כל 10,000 ק"מ), מחיר אטרקטיבי כמשומש
נגד: יקר כחדש, רועש, תמסורת לא חלקה בשימוש עירוני, פלסטיקה של התאים הקדמיים ומכסה הדלק לא איכותית כמו השאר (שיפור ניכר באיכות בדגם החדש)
השאר תגובה