Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 12.5 כ"ס
- משקל: 147 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת
- מיכל דלק: 9.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 28.4 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 115 קמ"ש (102 GPS)
- אבזור: תא מטען גדול תחת המושב עם פתיחה חשמלית (שתי קסדות מלאות נכנסות ב-S, אחת ברגיל), מפתח שלט קרבה אלחוטי, שני שקעי טעינה, תא כפפות ננעל, איתותי חירום
בקצרה
הסטיזר על צמד גרסאותיו הוא קטנוע עירוני מודרני שעונה על דרישות העידן התחבורתי העכשוי. הוא שקט, נוח, מאובזר, ושימושי מאוד בשתי הגרסאות שכל אחת פונה לקהל יעד אחר. התנהגות הכביש שלו טובה מאוד, הבלימה מצויינת, הוא מסתדר מצוין בתנועה עירונית צפופה, ובמקביל יכול לכסות מרחקים קצרים על כביש מהיר. הטענות היחידות שיש לנו אליו הן 'בקטנה' על השהייה בזינוק שמתרגלים אליה די מהר, חוסר בתמיכה למושב במצב פתוח, עיצוב מיושן של לוח המחוונים, והיעדר וו תלייה בגרסת המדרס השטוח.
מצב השוק
חדש בלבד. על מנת לנגוס בהגמוניה של הג'וירייד ששולט בקטגוריה, או להתחרות במותג החזק ובקטנועים המצויינים של הונדה וימאהה – המחיר שלו לדעתנו צריך להיות נמוך יותר
בעד ונגד
בעד: נוח ומאובזר, התנהגות כביש ובלימה ברמה גבוהה, חסכוני, שתי גרסאות שונות
נגד: יקר יחסית, השהייה בתגובה בזינוק, אין וו תלייה בגרסת המדרס השטוח
השאר תגובה