Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור אויר+שמן, הזרקת דלק
- הספק: 11.5 כ"ס
- משקל: 127 ק"ג
- גלגלים: קדמי "13 -, אחורי "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק (מערכת בלימה משולבת)
- מיכל דלק: 9.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 27.5 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 110 קמ"ש
- אבזור: שעון זמן וטריפ-מטר בצג הדיגיטלי, סבל מקורי קטן, איתותי חירום, מדרס שטוח, תא כפפות קטן ננעל, קסדה מלאה נכנסת תחת המושב
בקצרה
ה-S1 נכנס לקטגוריה הצפופה של קטנועי ה-125 הזולים-פלוס, ומציע התנהגות כביש טובה עם צמד גלגלי "13, מנוע מוזרק וחזק יחסית שמאפשר גם כושר בינעירוני קצר, ובלמים מצויינים עם דיסקים בשני הצדדים במערכת משולבת. האבזור עשיר יחסית למתחרים הישירים, צריכת הדלק טובה מאוד, ומרווח הטיפולים גדול ונעשה כל 6000 ק"מ. החבילה שהוא מציע מרשימה ומפתה, אבל לא מושלמת בגלל איכות נמוכה יותר משל קימקו מובי והונדה ויז'ן שמתחרים על אותה משבצת באותו מחיר. אותם שני מתחרים מציעים גם מוניטין של אמינות שהדיאלים הקטן עדיין לא צבר.
מצב השוק
ה-S1 נפוץ יחסית בשוק, אבל עדיין רחוק מאוד מהקימקו מובי ששולט בקטגוריה. כמה עשרות קטנועים מוצעים למכירה בלוחות, במחירים נמוכים יחסית שמגלמים את ההטבות שנתן היבואן לרוכשים אותם כחדשים.
בעד ונגד
בעד: כוח מנוע, התנהגות כביש, בלמים, אבזור, מרווח, מדרס שטוח, צריכת דלק טובה, מרווח טיפולים
נגד: מנוע רועש, מהלך מצערת ארוך מדי, מתלה קדמי עם נטיה לקפצץ, איכות כללית מעט נמוכה משל הטייוואנים והיפנים
השאר תגובה