Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק (153 סמ"ק) קרבורטור, קירור נוזל (בסוגריים: דגם ה-150)
- הספק: 13.7 כ"ס (15.8)
- משקל: 120 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "13, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף, מערכת בלימה משולבת
- מיכל דלק: 9 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב באופן גבולי, פתיחת מושב מהסוויץ', סבל מקורי, וו תלייה
בקצרה
קטנוע עירוני של הונדה, הוצג ב-2002 ויועד לשוק האירופי, עם דגש על התנהגות כביש טובה ועמידה בתקני זיהום האויר של אז. המנועים הגיעו מקטנועי ה-@ 125/150 הוותיקים, והם חזקים יחסית, חלקים ונעימים לשימוש. לארץ הגיע דגם ה-150 עד 2006, והחליף אותו ב-2007 דגם ה-125 בעקבות הרפורמה בדרגות הרשיון. ב-2008 הוחלף הדילן על ידי ה-PS125i שהציע עיצוב מודרני יותר והזרקת דלק.
מצב השוק
דגמי ה-150 מזדקנים ונעלמים מהשוק, רובם מיצו את מוניטין האמינות הטוב, ובמחירים בהם הם נסחרים כבר לא שווה לתקן אותם. חלקי חילוף יקרים משמעותית מהטייוואנים המקבילים. דגם ה-125 נמכר כאן במשך שנתיים לפני שהגיע המחליף שלו, המחיר שלו כחדש עמד על כעשרים אלף שקלים, כך שלא עלו קטנועים רבים על הכביש. סחירות חלשה והיצע של קטנועים בודדים בלוחות המכירה. אם מוצאים אחד כזה שמור ומטופל במחיר טוב זו יכולה להיות עסקה לא רעה, רק צריך לקחת בחשבון חלפים יקרים וקושי למצוא תחליפיים בגלל הכמות הקטנה של הדילנים בארץ.
בעד ונגד
בעד: היה טוב בזמנו
נגד: עבר זמנו
השאר תגובה