Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 11.3 כ"ס
- משקל: 116 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף (מערכת בלימה משולבת)
- מיכל דלק: 5.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 34 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 110 קמ"ש
- אבזור: מערכת דימום מנוע בעצירה, צג דיגיטלי עם מדי מרחק מתאפסים, לחצן פתיחה למושב, קסדה מלאה נכנסת, סבל מקורי
בקצרה
האח הצעיר והמודרני של משפחת ה-SH הוותיקה – הקטנועים עם גלגלי ה-16 אינץ' של הונדה. הגלגל האחורי הוקטן ל-"14 לטובת תא מטען שמכיל קסדה מלאה, והמנוע המודרני והחסכוני מגיע מה-PCX. העיצוב מצודד ואופנתי, הממדים מתאימים גם לרוכבים קטני מידות, והביצועים טובים יחסית לקטגוריה. המחיר נמוך משמעותית מזה של דגמי ה-SH הרגילים. קטנוע עירוני ידידותי ומהנה לרכיבה, עם יכולת לבינעירוני קצר.
מצב השוק
חלש. למרות האיכות, האופנתיות, והמחיר – הלקוח הישראלי לא מעריך את קטנועי ה-"16, ותופס את הונדה כמותג פרמיום יקר. בודדים מוצעים למכירה.
בעד ונגד
בעד: מנוע ותמסורת חלקים ונעימים, איכות הרכבה וחלקים גבוהה, התנהגות כביש מצוינת, חסכוני, קומפקטי ואופנתי
נגד: בלם תוף אחורי מיושן, מושב קשיח
השאר תגובה