Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 14.9 כ"ס
- משקל: 158 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 12.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-120 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק בינוני, פתיחת המושב מהסוויץ', תא כפפות מלפנים, שקע טעינה, וו תלייה, סבל מקורי
בקצרה
האח הקטן בסדרת קטנועי הדאונטאון של קימקו. מנוע 125 לטובת בעלי רשיון A2 עם ההספק המקסימלי המותר בקטגוריה. הביצועים טובים, והשמועות על מנוע חלש מדי שלא סוחב את הקטנוע הכבד מופרכות מיד עם תחילת הנסיעה. קטנוע זריז בעיר עם מהירות מרבית טובה על מנת לכסות ביעילות מרחקים בינעירוניים קצרים. התנהגות הכביש טובה מאוד, המושב רחב ומרווח אבל נוקשה ולא מפנק, המתלים קשיחים, והשימושיות טובה בזכות תא מטען גדול, וו תלייה שימושי וסבל מקורי. זהה לדגמי ה-300 וה-200 למעט נפח המנוע.
מחיר של כ-20,000 שקלים כחדש מיצבו אותו כקטנוע פרמיום בקטגוריה, והמכירות לא הרקיעו. ב-2015 עלו לכביש בסך הכל 33 קטנועי דאונטאון 125, ונכון ל-2016 הוא נגרע מההיצע של היבואן בארץ.
בחו"ל קיבל הדאונטאון 125 שדרוג דגם מקיף ותואם לדגם ה-350, ומוצע גם בגרסת ABS.
מצב השוק
בינוני מינוס. יש היצע גדול יחסית של כמה עשרות קטנועי דאונטאון 125 בלוחות המשומשים. המחירון גבוה יחסית ומיצוב של קטנוע פרמיום בקטגוריית ה-125, יחד עם שפע מתחרים זולים יותר – גורמים לביקוש נמוך. הסחירות לא ברמה של פגר, אבל מילת המפתח היא גמישות.
בעד ונגד
בעד: מנוע חזק, התנהגות כביש של קטנוע גדול ומודרני, שימושיות טובה, איכותי, מרווח
נגד: מחיר, מושב לא כל כך נוח, מתלים קשיחים, מנוע קטן עם ביצועים חזקים משלם מחיר באורך החיים
השאר תגובה