Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 246 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 23.2 כ"ס
- משקל: 192 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, ABS
- מיכל דלק: 12.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 22 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 125 קמ"ש (115 GPS)
- אבזור: 2 קסדות מלאות נכנסות תחת המושב (בתנאי שאחת קטנה), הפתיחה מהסוויץ', שני תאי כפפות קטנים מלפנים, שקע USB לטעינה, מנופי בלם מתכווננים, לדים לאור יום, למאותתים ומאחור, לוח מחוונים קריא ומפורט עם מד טמפ' חיצונית, חיווי צריכת דלק ועוד
בקצרה
“בזכות” מדרגות הביטוח העתיקות של ישראל מייצרת קימקו עבורנו גרסת 250 לדור החדש של הדאונטאון המוצלח. ה-250 זהה לדגם ה-350 בכל למעט נפח המנוע. קטנוע איכותי, מודרני ומתקדם, עם מערכת ABS שמגיעה כסטנדרט. המנוע והתמסורת מתפקדים מצוין, התכונות הדינמיות טובות מאוד, והנוחות טובה ועדיפה על זו של דגם ה-300 הישן. תא המטען גדול, לוח המחוונים מפורט וקריא, המראות מצויינות, העיצוב נאה והגימור ברמה גבוהה. המינוס הבולט והכמעט יחיד של הדאונטאון 250 הם נתונים מאכזבים של מהירות מרבית וצריכת דלק, דבר שלהערכתנו נובע מתוכנת ניהול מנוע לא אופטימלית, ונדווח על פתרון אם וכאשר יתבצע
מצב השוק
דגם חדש, אז מוקדם לדבר על שוק משומשים. נתוני המכירות מצביעים על שוק עתידי חזק מאוד. 125 יחידות עלו לכביש בארבעת החודשים הראשונים לשיווק (עד סוף יוני 2016), 25% יותר מהג'וימקס ABS המקביל והזול יותר
בעד ונגד
בעד: ביצועים עירוניים, תמסורת, שימושיות, נוחות, איכות, ABS כסטנדרט
נגד: מהירות מרבית, צריכת דלק, תנוחת ישיבה מעט מקובעת
השאר תגובה