Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 320.6 סמ"ק
- הספק: 29.5 כ"ס
- משקל: 192 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, ABS
- מיכל דלק: 12.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 24.8 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 162 קמ"ש (147 GPSׂ)
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק בינוני, פתיחת המושב מהסוויץ', שני תאי כפפות מלפנים, שקע טעינה, סבל מקורי
בקצרה
הדאונטאון 300 הוותיק והמוצלח מקבל מקצה שיפורים קוסמטי ועיצובי במקביל לעליה בנפח המנוע ל-320 סמ"ק. ההספק נשאר כמו שהיה בדגם ה-300, המומנט עלה בקרוב ל20%. המתלים רוככו, המושב קיבל ריפוד עבה יותר משל הדגם הקודם, והנוחות השתפרה במיוחד ברכיבה עירונית על כבישים משובשים. מצד שני הדאונטאון 350 איבד חלק מחדוות החיים שהייתה ל-300. הוא מרגיש פחות גרזני בפניות, וגם פחות מחוספס בתחושות שעוברות לרוכב. הביצועים נותרו הטובים בקטגוריה, ואף קרובים לאלה של קטנועי ה-400, ABS כלול כסטנדרט, והמחיר קרוב לזה של קטנועי ה-250 המובילים. קטנוע מוצלח שנותן תמורה מצויינת למחיר.
דאונטאון 250 זהה משווק במקביל, עולה 2200 שקלים פחות, אבל נחות משמעותית בביצועים מחוץ לעיר.
מצב השוק
חזק. הלקוחות מראים אמון במותג ובדגם. במחצית הראשונה של 2015 עלו לכביש כ-130 קטנועי דאונטאון 300, ורבים חיכו לדגם החדש שהגיע באמצע 2015. בשנה שחלפה – עד אמצע 2016 – עלו לכביש 640 קטנועי דאונטאון 350, וזה נחשב להיט מכירות במונחים מקומיים. הדאונטאון צבר מוניטין של איכות ואמינות, והדגם החדש ממשיך לרכב על גל ההצלחה גם כמשומש.
בעד ונגד
בעד: ביצועים, איכות, חסכוני, מחיר
נגד: תנוחת ישיבה מקובעת, אין מקום למתוח רגליים קדימה
מבחנים וקישורים
קימקו דאונטאון 350 במבחן דרכים (בקרוב)
מ-WHEELZ – רכיבה ראשונה על הדאונטאון 350 החדש
השאר תגובה