Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 249 סמ"ק, 2 שסתומים
- הספק: 21 כ"ס
- משקל: 152 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי "13 -, אחורי "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 9 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 140 קמ"ש (128 GPS )
- אבזור: פתיחת מושב מהסוויץ', קסדה אחת נכנסת. תא כפפות עם שקע טעינה, מדרס שטוח עם וו תליה, סבל מקורי קטן.
בקצרה
המחליף המודרני של הגרנד דינק הוותיק, מגיע אלינו בגרסת 250 'ישראלית' עם המנוע של האקסייטינג. בחו"ל קיים ב-125 ו-300. ה-250 היחיד עם מדרס שטוח רחב ושימושי. קטנוע קומפקטי וקל יחסית לקטגוריה, כלי עירוני מעולה עם יכולת בינעירונית טובה.
מצב השוק
נסחר מעט מתחת למחירון, יש היצע של כמה עשרות כלים משומשים.
בעד ונגד
בעד: מנוע ותמסורת נמרצים וזריזים, ממדים קטנים ומשקל קל, מדרס שטוח רחב ושימושי, איכות גימור והרכבה טובה מאוד.
נגד: מיכל דלק קטן, תא מטען קטן יחסית.
השאר תגובה