קימקו גרנד דינק 250

מחיר: - - - שנתונים: 2002 - 2014

ראשי|Portfolio|קימקו גרנד דינק 250
קימקו גרנד דינק 250 2017-06-20T08:50:13+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 249 סמ"ק (קרבורטור)
  • הספק: 20 כ"ס
  • משקל: 163 ק"ג (יבש)
  • גלגלים: קדמי "12 -, אחורי "12
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק (מערכת בלימה משולבת)
  • מיכל דלק: 10 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 22 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 140 קמ"ש (125 GPS)
  • אבזור: פתיחת פתח תדלוק ומושב מהסוויץ', מראות חשמליות מתקפלות, קסדה מלאה נכנסת ועוד תיק קטן

בקצרה

קטנוע ה-250 הראשון של קימקו, עם מנוע מקורר נוזל. ב-2002 הוא לקח את קימקו צעד גדול קדימה, והמשיך להימכר ללא שינוי מהותי עד 2014. ב-2010 שינוי עיצוב קל בחזית ואיתותים על המראות. פופולרי מאוד לזמנו בזכות מדרס רגליים שטוח ושימושי, ומחיר זול יחסית. כיום הוא כבר מיושן מאוד ולא עומד בסטנדרטים המקובלים של התנהגות כביש. המחליף שלו יצא ב-2013 ונקרא על שמו – G-Dink, אבל בפועל הוא קטנוע חדש ומתקדם יותר.

מצב השוק

כמאה קטנועים מוצעים למכירה בלוחות, בעיקר מהשנתונים האחרונים, מתוך אלפים שנמכרו לאורך השנים. האיכות בינונית, והאמינות לא מזהירה. נסחרים באלפים בודדים של שקלים, ככלי זול ושימושי. שפע של חלקים מקוריים, תחליפיים ומפירוקים.
קיימים גם דגמי 150 סמ"ק ישנים, ודגמי 125 חדשים יותר, שניהם עם נוכחות דלה מאוד בשוק.

בעד ונגד

בעד: מנוע, תמסורת, ובלמים טובים, מדרס שטוח שימושי, זול.
נגד: שלדת ספגטי והתנהגות כביש עלובה. איכות המכניקה והפלסטיקה בינונית ומטה. מיושן ולא עומד בסטנדרטים של היום.

מבחנים וקישורים

8 קטנועי 250 במבחן השוואתי מ-2007

 

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה