Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 271 סמ"ק, 2 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
- הספק: 24 כ"ס
- משקל: 185 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 13 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 22 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-130 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, ויש עוד מקום לתיק קטן, פתיחת מושב מהסוויץ', תא כפפות קדמי
בקצרה
המהדורה הספורטיבית של האקסייטינג, כשהספורטיביות מתבטאת רק בעיצוב המרשים. מעבר לזה הוא אותו קטנוע מגודל ומגושם, לא נוח ולא מהיר. טימקס לעניים, למי שמחפש פוזה בלי הרבה כיסוי. דאונטאון 300 עדיף מכל בחינה
מצב השוק
נסחר בזול יחסית, ויש היצע של כמה עשרות כלים משומשים בלוחות ובסוכנויות
בעד ונגד
בעד: מרווח, מנוע ותמסורת נמרצים, התנהגות כביש טובה, עיצוב מרשים
נגד: מסורבל ומגושם בתנועה עירונית, נוקשה ולא נוח, מהירות מרבית נמוכה ביחס לקטגוריה, היגוי מעורפל במהירות גבוהה
מבחנים וקישורים
השאר תגובה