Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 498.5 סמ"ק, צילינדר יחיד, 4 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
- הספק: 37.5 כ"ס
- משקל: 220 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, בלם חניה
- מיכל דלק: 12.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-155 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, ויש עוד מקום לתיק קטן, פתיחת מושב מהסוויץ', בלם חנייה, תא כפפות קדמי
בקצרה
נסיון לא הכי מוצלח של קימקו לתת תשובה זולה לטימקס ולשאר קטנועי העל היקרים. המנוע מרגיש עצל וכבד בתנועה עירונית, ובנוסף הקטנוע כולו מגודל ומסורבל בעיר. מחוץ לעיר נותן מהירות מרבית טובה. מרווח מאוד אבל לא כל כך נוח עם מושב ומתלים נוקשים. דגם ה-250 נחשב מוצלח יותר – וגם הוא בפני עצמו לא מבריק במיוחד. הדאונטאון 300 עדיף בהרבה מכל בחינה.
בחו"ל נמכר ברצף מאז 2006, עבר שדרוג עיצובי ב-2013 וקיבל גם ABS. אצלנו הפופולריות שלו שמעולם לא הייתה גבוהה דעכה עם השנים, וב-2011 הופסק היבוא של דגם ה-500
מצב השוק
היצע קטן של כלים בודדים בלוחות המכירה. הסחירות חלשה ומתבצעת הרבה מתחת למחירון
בעד ונגד
בעד: מרווח, מחיר זול כמשומש
נגד: מסורבל וכבד בתנועה עירונית, נוקשה ולא נוח
השאר תגובה