Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק מתוצרת סאן יאנג, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור אויר
- הספק: 9.5 כ"ס
- משקל: 118 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 7.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-100 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, תא מטען קדמי ייחודי וגדול שנפתח מחזית הקטנוע וננעל עם הכידון, מדרס שטוח קטן, וו תלייה, לוח מחוונים עם תצוגה דיגיטלית כולל שעון זמן ומד מרחק מתאפס, שקע טעינה
בקצרה
קטנוע עירוני קטן ובסיסי, בעיצוב צרפתי חינני, עם אבזור טוב ביחס למקובל בקטגוריה. יחידת ההנעה מוכרת, מוכחת ואמינה – מגיעה מסאן יאנג ומופיעה בדגמים נוספים כמו הטוויט ועוד. הערך המוסף של הויוה-סיטי הוא בעיצוב השונה מהעדר הטייוואני השולט ברחובות העיר, ובתא המטען הקדמי הייחודי והגדול. הביצועים סבירים, הבלמים בינוניים ודורשים יד חזקה, והתנהגות הכביש טובה
מצב השוק
חלש. היצע קטן של קטנועים בודדים שנסחרים מתחת למחירון. קטנוע כזה שמור ומטופל עם מעט ק"מ וידיים יכול להיות רכישה זולה ומוצלחת. המכניקה מגיעה מסאן יאנג כך שיש שפע חלפים מכניים במחיר זול, אבל הפלסטיקה ייחודית לדגם, ובמקרה של שבר צריך לרכוש מקורי מהיבואן או להזמין מחו"ל
בעד ונגד
בעד: מכניקה מוכרת ואמינה, עיצוב נאה, אבזור טוב, מחיר זול כמשומש
נגד: בלמים בינוניים, סחירות חלשה
השאר תגובה