פיאג'ו בוורלי 350 BV

מחיר: 33,907 (34,950 'על הכביש') שנתונים: מ-2017

ראשי|Portfolio|פיאג'ו בוורלי 350 BV
פיאג'ו בוורלי 350 BV 2017-06-20T08:49:50+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 330 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור נוזל, הזרקת דלק
  • הספק: 30.2 כ"ס
  • משקל: 179 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "14
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, ABS
  • מיכל דלק: 12.5 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 20 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 150 קמ"ש (140 GPS)
  • אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, ועוד תיק בינוני, פתיחה חשמלית למושב, שלט רחוק לפתיחת המושב ואיתור הקטנוע, תא כפפות ננעל מלפנים עם שקע USB לטעינה, מגן רוח מקורי, וו תליה גדול ומתקפל

בקצרה

הדור החדש של הבוורלי הוותיק עם מנוע 350, שמחליף אצלנו את דגם ה-300 שיובא עד 2011. דגם ה-350 משווק באירופה מאז 2012, והשנה הגיע אלינו לאחר עדכוני יורו-4. יחידת ההנעה מעולה עם מנוע חזק ונמרץ שמפיק הרבה כוח בלי הכבדות האופיינית למנועי סינגל גדולים. התמסורת חלקה ומגיבה היטב, והתנהגות הכביש מצויינת עד קרוב למהירות המרבית שם מופיעים נדנודים בעיקולים או על שיבושי סלילה. קטנוע עם יכולות דינמיות גבוהות, אפשר ליהנות איתו בכבישי הרים מפותלים, לעשות איתו מרחקים בינעירוניים גדולים בנוחות לא רעה בכלל וללא מאמץ מצד המנוע, להרכיב בנוחות, ובמקביל להסתדר מצוין בתנועה עירונית. הממדים קומפקטיים, צידוד הכידון מצוין, השימושיות טובה עם תא מטען גדול ו-וו תליה יעיל, והבטיחות ברמה גבוהה עם ABS ובקרת אחיזה שמגיעות כסטנדרט בדגם הזה. העיצוב בסגנון איטלקי מעודן וייחודי.

מצב השוק

בניגוד לאירופה שם קטנועים גדולי גלגלים מובילים את טבלת המכירות, אצלנו הם לא פופולריים בכלל, והלקוח הישראלי מעדיף את קטנועי ה'מנהלים' הגדולים יותר. הדור הקודם של הבוורלי נמכר בכמויות קטנות כמו שאר אחיו לקטגוריה. המחיר נמצא ברף העליון של הקטגוריה, התמורה בהתאם, ונותר רק לקוות שהתדמית של קטנועי ה-"16 תשתנה ונתח השוק שלהם יגדל.

בעד ונגד

בעד: מנוע, תמסורת, יכולות דינמיות בעיר ובכבישים מפותלים, כושר בינעירוני מצוין, שימושיות, בטיחות, עיצוב ייחודי
נגד: נדנודים שמופיעים במהירות גבוהה על כביש משובש, תדמית לא פופולרית בשוק המקומי

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה