Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל עם בקרה ממוחשבת, מצערת חשמלית
- הספק: 15 כ"ס
- משקל: 199 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמיים – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמיים – דיסקים, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 12 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: נעילת פרונט חשמלית, בלם חניה, תא מטען גדול תחת המושב, מכיל קסדה מלאה ויש עוד הרבה מקום, פתיחה חשמלית לפתח המטען האחורי ולמושב
בקצרה
גרסת ה-125 לתל"ג של פיאג'ו. הדגם המשודרג הגיע אלינו ב-2009, חזק וחסכוני יותר מהדגם הקודם ששווק באירופה מ-2006. המנוע מפיק את ההספק המקסימלי המותר בקטגוריית הנפח, אבל עדיין מרגיש חלש בגלל המשקל העצמי הגדול.
כל היתרונות של התלת-גלגליים – אחיזה, בלימה, ושיכוך מהמורות – עם מנוע שמתאים לרשיון A2, ולבעלי רשיון רכב אחרי מבחן שליטה קצר.
ב-2011 הגיע במקביל דגם היורבן בנפחי 125 ו-300, עם מעט פחות משקל ובמחיר נמוך יותר
מצב השוק
חלש. היצע וביקוש מזעריים. מעט כלים נמכרו כחדשים, ומחיר הרכישה הגבוה בזמנו שעמד על 44 אלף שקלים מכתיב מחיר גבוה למשומשים למרות ירידת הערך הגדולה של הכלים האלה, והסחירות בפועל נמוכה עוד יותר
בעד ונגד
בעד: בטיחות אקטיבית, תא מטען גדול, איכותי ומאובזר
נגד: משקל עצמי גבוה, ממדים גדולים לקטנוע עירוני במהותו
השאר תגובה