Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 278 סמ"ק
- הספק: 29.5 כ"ס
- משקל: 190 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "13
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת, אופציה ל-ABS
- מיכל דלק: 12 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 150 קמ"ש
- אבזור: פתיחה חשמלית למושב, פנסי ערפל, לדים לאור יום, שקעי 12V ו-USB לטעינה
בקצרה
קטנוע בוגר ואיכותי, חזק ומפנק. הדור החדש של הטייוואנים מציע אלטרנטיבה ראויה ליפנים והאירופאים. זהה ל-250 למעט מנוע מתקדם וחזק יותר.
מצב השוק
פחות נפוץ מה-250, אבל עדיין יש עשרות קטנועים שמוצעים למכירה משלוש שנות הדגם. גרסת ה-ABS מומלצת.
בעד ונגד
בעד: מנוע, תמסורת, בלמים, נוחות, איכות וגימור. מותג מוכר ונפוץ.
נגד: פחות ביצועיסט מהקימקו דאונטאון המקביל, לא מספק יתרון משמעותי על גרסת ה-250, שיצדיק את תוספת המחיר בקניה ובביטוח החובה.
"….לא מספק יתרון משמעותי על גרסת ה-250, שיצדיק את תוספת המחיר בקניה ובביטוח החובה.." – מסקנה שגויה לדעתי. תוספת 30% בכוח היא מאוד משמעותית בביצועים – ומשם גם נגזר תחום הסל"ד שהקטנוע חי בו לצורך קיום סביר על הכביש.