Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 399 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 33.3 כ"ס
- משקל: 229 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת, ABS מ-2013
- מיכל דלק: 14.2 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 20 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 160 קמ"ש (145 GPS)
- אבזור: שתי קסדות מלאות נכנסות תחת המושב, פתיחה חשמלית ומהסוויץ', שלושה תאי אחסון מלפנים, משענות גב לרוכב ולמורכב, שני שקעי טעינה, לדים לאור יום, בלם חנייה
בקצרה
כניסה ראשונה של סאן יאנג למגרש של הגדולים, עם קטנוע מנהלים בגודל מלא ובנפח 400 סמ"ק. המקסים 400 זול משמעותית מהמחרים בקטגוריה, אבל גם התמורה בהתאם. הוא בסך הכל קטנוע טוב, אבל בקטגוריה הזו הדרישות גבוהות והמקסים לא מצליח לייצר את הכריזמה שיש לקטנועי ה-400 האחרים. המתלים תומכים אבל לא מפנקים, והוא משדר יותר פרקטיות מאשר יוקרה. ב- 2014 הצטרף אליו דגם ה-600 שהרגיש לנו מוצלח הרבה יותר.
מבחן משותף בקרוב
מצב השוק
המקסים אמנם לא הצליח לשחזר את ההצלחה של דגמי הג'וימקס בקטגוריה שלו, אבל בסך הכל המכירות יפות ועמדו ב-2015 על מעל מאה כלים. בלוחות המשומשים יש היצע די גדול של כחמישים קטנועי מקסים 400 למכירה, והסחירות כמקובל בקטגוריה הזו – די הרבה מתחת למחירון. האיכות טובה וכך גם האמינות המכנית
בעד ונגד
בעד: גדול ובזול
נגד: עדיין לא ברמה של המתחרים
השאר תגובה