Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור אויר
- הספק: 8.5 כ"ס
- משקל: 109 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 5.2 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-90 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה קטנה נכנסת בקושי תחת המושב, הפתיחה מהסוויץ', מדרס שטוח, וו תלייה, סבל מקורי קטן
בקצרה
קטנוע עירוני קטן וזול, בעיצוב פשוט עם גרפיקה צבעונית אופנתית שפונה לקהל צעיר. יחידת ההנעה הבסיסית והמוכרת של סאן יאנג, האיכות סבירה, המושב גבוה יחסית והקטנוע קטן וצר. האורביט נמכר במקביל לאג'יליטי הדומה של קימקו, שניהם במחיר זול יחסית לקטגוריה, אבל כמו עוד קטנועים זולים – לא הצליחו לפרוץ את מחסום השמרנות של הלקוח הישראלי שמעדיף לשלם קצת יותר על דגמים מוכרים, למרות שיחידת ההנעה שלהם זהה לכלים הזולים.
לאורביט דבקה שלא בצדק תדמית של קטנוע סיני, כלומר פחות איכותי, אבל דווקא המפעל הסיני של סאן יאנג מודרני ומתקדם יותר מהמפעל הוותיק בטייוואן. האיכות סבירה כפי שמקובל בכלים הטייוואנים הזולים, והמנוע והתמסורת משותפים כאמור לעוד דגמים. כיום נמכר כאן ה-X'pro שמבוסס על האורביט ומיועד לעבודת משלוחים
מצב השוק
חלש. ההיצע קטן ועומד על כעשרה כלים בלוחות המשומשים, המחירון נמוך בהתאם למחיר הרכישה הזול, והסחירות עוד הרבה מתחת לזה. אופציה לתחבורה עירונית בסיסית במחיר זול מאוד כמשומש
בעד ונגד
בעד: זול
נגד: הולך ונעלם
השאר תגובה