Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 – 4 שסתומים – קירור אויר – קרבורטור
- הספק: 11.3 כ"ס
- משקל: 132 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 5.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 110 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב ויש עוד מקום לתיק קטן
בקצרה
ה-VS הוא אחד הקטנועים הוותיקים בשוק שלנו, והגיל בהחלט מורגש עליו. בזמנו הוא הציע שדרוג לקטנועי ה-125 הבסיסיים עם גלגלי "12 שהיום הם כבר הרף התחתון בקטגוריה. הוא מרווח יחסית, ושימושי עם תא מטען גדול ומדרס שטוח ורחב, והמנוע שלו הוא עדיין מבין החזקים בקטגוריית הנפח והמחיר שלו. הנקודות החלשות שלו הן מתלים רכים ושלדה גמישה, שילוב שפוגם בהתנהגות הכביש ובבלימה, והוא אינו עומד בסטנדרטים של הקטנועים המודרניים בתחומים הבטיחותיים החשובים האלה
מצב השוק
קטנוע פופולרי ומבוקש. כמאה קטנועים מוצעים למכירה בלוחות ועוד רבים בסוכנויות. רוב השימוש ב-VS הוא פרטי, ופחות למשלוחים, וניתן למצוא בקלות כלים שמורים עם מעט ק"מ. האמינות טובה, אבל לא בולט-פרוף כמו בקימקו מובי, בעיקר בגלל מנוע עם ארבעה שסתומים שמוציא הספק גבוה יותר
בעד ונגד
בעד: מנוע חזק ותמסורת טובה, מרווח, תא מטען גדול
נגד: מיושן, התנהגות כביש ובלימה כבר לא בסטנדרטים של היום
השאר תגובה