Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 399 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 37 כ"ס
- משקל: 258 ק"ג
- גלגלים: קדמיים – "12, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – שני דיסקים, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת בידית שמאל וברגלית
- מיכל דלק: 14 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 21 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 150 קמ"ש
- אבזור: תא מטען אחורי מכיל קסדה מלאה, תחת המושב יש עוד מקום לתיק גדול או מעיל, מדרס שטוח קטן, וו תלייה, 3 תאים בחזית, לוח מחוונים עשיר ומפורט כולל אזהרת לחץ אויר נמוך, מפתח חכם אלחוטי, משקף מתכוונן, בלם חנייה חשמלי, נעילת פרונט חשמלית, שקע טעינה, משענת רוכב מתכווננת
בקצרה
התשובה של פיג'ו לקטנועי ה-MP3 של פיאג'ו האיטלקית. את הבונוס הגדול של המבנה התלת-גלגלי הוא מספק בגדול עם אחיזת כביש מצוינת וכושר בלימה עדיף על דו"ג רגיל, ולמרות כמה נקודות חלשות כמו ספיגת מהמורות ותפעול הבלמים הנוקשה – בסך הכל הוא קטנוע משובח, מאובזר ויוקרתי, עם אופי ועם לוק מיוחד. הבעיה העיקרית שלו היא שהדור החדש של ה-MP3 עשה כבר צעד קדימה ומציע בטיחות עדיפה עם ABS ובקרת אחיזה שלא קיימים במטרופוליס
מצב השוק
לא קיים. לא ברור כמה נמכרו אם בכלל
בעד ונגד
בעד: התנהגות כביש, אבזור, עיצוב
נגד: לא מתקדם כמו ה-MP3 500, מחיר יקר
השאר תגובה