Project Description
נתונים טכניים
-
(בסוגריים – דגם ה-200)
- מנוע: 151 (174.5) סמ"ק, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור נוזל
- הספק: 12 (15.5) כ"ס
- משקל: 143 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 11 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: – – –
בקצרה
קטנוע ה'מנהלים' הראשון של קימקו עם מנוע מקורר נוזל. דגם ה-150 הגיע אלינו בסוף שנות ה-90', ואחר כך הוחלף על ידי דגם ה-200 עם 174 סמ"ק בפועל – עם ביצועים טובים מאוד לזמנם וביחס לקטגוריה. ה-200 קיבל את הכינוי קלאסיק-דינק בהמשך, אבל ללא שינוי משמעותי. הדינקים התחרו בדגמי הג'וירייד המקבילים, עם אותה תצורה ואותם נפחי מנוע.
ב-2007 הגיעו הניו-דינק 125 והניו-דינק 200, שהתבססו על אותה יחידת הנעה אבל למעשה היו קטנוע משודרג ומתקדם יותר מכל הבחינות. הדינק 200 המשיך להימכר במקביל עד 2010.
(דינק 50 סמ"ק שווק בין 2001 ל-2007 – כמו הדינקים הגדולים רק עם מנוע 50 דו-פעימתי)
מצב השוק
גוסס. האיכות של הדינקים לא הייתה מרשימה במיוחד, והאמינות די בינונית. דגמי ה-150 ברובם כבר נעלמו, ומעט דגמי דינק 200 עדיין במצב נסיעה אצל בעלים שמקפידים לטפל בהם. הסחירות חלשה מאוד, המחירון נמוך, והמחירים בפועל נמוכים עוד יותר
בעד ונגד
בעד: פעם הציע תמורה טובה
נגד: עבר זמנו
השאר תגובה