קימקו דינק 150/200

מחיר: - - - שנתונים: 1998 - 2010

ראשי|Portfolio|קימקו דינק 150/200
קימקו דינק 150/200 2017-06-20T08:50:26+00:00

Project Description

נתונים טכניים

    (בסוגריים – דגם ה-200)
  • מנוע: 151 (174.5) סמ"ק, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור נוזל
  • הספק: 12 (15.5) כ"ס
  • משקל: 143 ק"ג (יבש)
  • גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 11 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
  • אבזור: – – –
  • בקצרה

    קטנוע ה'מנהלים' הראשון של קימקו עם מנוע מקורר נוזל. דגם ה-150 הגיע אלינו בסוף שנות ה-90', ואחר כך הוחלף על ידי דגם ה-200 עם 174 סמ"ק בפועל – עם ביצועים טובים מאוד לזמנם וביחס לקטגוריה. ה-200 קיבל את הכינוי קלאסיק-דינק בהמשך, אבל ללא שינוי משמעותי. הדינקים התחרו בדגמי הג'וירייד המקבילים, עם אותה תצורה ואותם נפחי מנוע.
    ב-2007 הגיעו הניו-דינק 125 והניו-דינק 200, שהתבססו על אותה יחידת הנעה אבל למעשה היו קטנוע משודרג ומתקדם יותר מכל הבחינות. הדינק 200 המשיך להימכר במקביל עד 2010.
    (דינק 50 סמ"ק שווק בין 2001 ל-2007 – כמו הדינקים הגדולים רק עם מנוע 50 דו-פעימתי)

    מצב השוק

    גוסס. האיכות של הדינקים לא הייתה מרשימה במיוחד, והאמינות די בינונית. דגמי ה-150 ברובם כבר נעלמו, ומעט דגמי דינק 200 עדיין במצב נסיעה אצל בעלים שמקפידים לטפל בהם. הסחירות חלשה מאוד, המחירון נמוך, והמחירים בפועל נמוכים עוד יותר

    בעד ונגד

    בעד: פעם הציע תמורה טובה
    נגד: עבר זמנו

    מבחנים וקישורים

    תמונות נוספות

    Share

    השאר תגובה