פיאג'ו בוורלי BV 300

מחיר: - - - שנתונים: 2009 – 2013 (דגם חדש מ- 2011)

ראשי|Portfolio|פיאג'ו בוורלי BV 300
פיאג'ו בוורלי BV 300 2017-06-20T08:50:15+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 278 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
  • הספק: 22 כ"ס
  • משקל: 165 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "16, אחורי – "14 ("16 אחורי עד 2011)
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 12.5 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית: כ-140 קמ"ש
  • אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב בדגם החדש מ-2011, תא כפפות מלפנים, וו תלייה, סבל מקורי קטן

בקצרה

הבוורלי הוא קטנוע גדל גלגלים של פיאג'ו, ויוצר בנפחי 125/300/500 שהגיעו ארצה, ודגם 350 חדש שלא הגיע. באיטליה הבוורלים הם בין מובילי טבלת המכירות, ואצלנו בדיוק ההיפך.
הבוורלי 300 סבל אצלנו גם מתצורת הגלגלים הגדולים שלו, וגם ממדרגת הביטוח שממקמת אותו בדרגה הגבוהה ביותר, כשבסך הכל הוא לא נותן יותר הספק או ביצועים מקטנוע 250 מקביל. גם מחיר הגיוני יחסית לקטגוריה לא הפך אותו לפופולרי, והיבוא הופסק ב-2013.

מ-2011 דגם חדש ומשודרג עם גלגל אחורי קטן יותר ותא מטען שמכיל קסדה מלאה.

קטנוע איכותי וסטייליסטי, עם מנוע חזק, התנהגות כביש טובה מאוד ובלמים מצויינים

מצב השוק

חלש מאוד. גלגלים גדולים וביטוח יקר הם מתכון בטוח להרוג סחירות של קטנוע בישראל. ההיצע בלוחות עומד על כלים בודדים, שנסחרים הרבה הרבה מתחת למחירון. מביני דבר בעלי סבלנות יכולים למצוא מציאות – קטנוע מצוין במחיר זול מאוד.
יחידת ההנעה היא מנוע הקוואזר המוכר של פיאג'ו – חזק, אמין וחלק – שמשמש את האיקסאבו בגרסת ה-250 שלו, ואת ה-MP3 והווספה בגרסאות ה-300 סמ"ק

בעד ונגד

בעד: התנהגות כביש, מנוע חזק, עיצוב, מחיר זול כמשומש
נגד: חלל אחסון קטן תחת המושב בדגם הישן, סחירות חלשה

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה