Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 493 סמ"ק, פיאג'ו 'מאסטר', צילינדר יחיד, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 39 כ"ס
- משקל: 213 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, ABS אופציונלי
- מיכל דלק: 14 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: תא מטען גדול תחת המושב מכיל שתי קסדות מלאות, שני תאים מלפנים עם שקע טעינה
דגם ה-400
- מנוע: 399 סמ"ק, פיאג'ו 'מאסטר', צילינדר יחיד, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל (מ-2014 מנוע חדש)
- הספק: 33 כ"ס (37 כ"ס מ-2014)
- משקל: 213 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק, ABS אופציונלי
- מיכל דלק: 14 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: תא מטען גדול תחת המושב מכיל שתי קסדות מלאות, שני תאים מלפנים עם שקע טעינה
דגם 125 (בסוגריים – 125 קומפרסור)
- מנוע: 125 סמ"ק
- הספק: 15 כ"ס (20 כ"ס)
- משקל: 160 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "14, אחורי – "14
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק, ABS אופציונלי
- מיכל דלק: 14 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: – – – קמ"ש
- אבזור: תא מטען גדול תחת המושב מכיל שתי קסדות מלאות (רק אחת בדגם הקומפרסור), שני תאי כפפות מלפנים עם שקע טעינה
דגם ה-500:
בקצרה
קטנוע המנהלים היוקרתי והיקר של פיג'ו. מנועי ה-300-400-500 הגיעו מפיאג'ו, כשדגם ה-400 קיבל ב-2014 את המנוע החזק יותר של המטרופוליס אך לא הגיע לארץ. ה-125 הרגיל עם ההספק המרבי המותר בקטגוריה, וקיים גם דגם 125 עם מגדש על שמפיק הספק דומה לקטנועי ה-250, אבל לא מותר לרשיון A2.
הסאטליס הוא קטנוע פרמיום איכותי ויוקרתי, אבל מתוכנן לטעם הקהל האירופי. הוא לא ארוך וגדול כמו המקסי-סקוטרים היפנים, אלא יותר מקביל לדגמי ה-X9 וה-X10 של פיאג'ו.
קטנועי הסאטליס יובאו לסירוגין לארץ במשך השנים אך רק כלים בודדים נמכרו.
מצב השוק
שוק של כלים בודדים, היצע וביקוש אפסיים
בעד ונגד
בעד: קטנוע מחונן
נגד: אבל לא בבית ספרנו
השאר תגובה