ג'ילרה נקסוס 300

מחיר: - - - שנתונים: 2009 - 2014

ראשי|Portfolio|ג'ילרה נקסוס 300
ג'ילרה נקסוס 300 2017-06-20T08:50:06+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 278 סמ"ק (פיאג'ו קוואזר) 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
  • הספק: 22 כ"ס
  • משקל: 161 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "14
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 15 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 20.5 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 140 קמ"ש (126 GPS)
  • אבזור: כפתור בכידון לתפעול צג לוח המחוונים, פתיחת מושב מהסוויץ', קסדה מלאה נכנסת ועוד תיק קטן

בקצרה

קטנוע פרמיום ספורטיבי. גרסה מוקטנת מנוע של הנקסוס 500, עם מנוע 300 סמ"ק שהוא בעצם מנוע הקוואזר 250 המוכר של פיאג'ו עם הגדלת נפח קטנה. ההספק זהה ל-250, עם מעט יותר מומנט. הביצועים נחותים מקטנועי 300 מודרניים, אבל התנהגות הכביש מצויינת. תנוחת הרכיבה גבוהה ומרווחת, העיצוב לא שגרתי, האיכות גבוהה, והתוצאה היא קטנוע מיוחד ומהנה.
ב-2014 העבירה פיאג'ו את המיתוג של קטנועי הספורט מג'ילרה לאפריליה, והמחליף של הנקסוס הוא האפריליה SR MAX 300 הזהה לו בכל למעט הסמל.

מצב השוק

שוק מצומצם מאוד, אבל למי שמחפש קטנוע ספורטיבי בקטגוריית הביניים אין ממש אלטרנטיבות. קטנועים שמורים ומטופלים ימצאו בסופו של דבר קונה שיהיה מוכן לשלם מחיר הוגן. יחידת ההנעה מוכרת, אמינה, ומוצלחת, ומרווח הטיפולים גדול – אבל דורש הקפדה על שמן בדיוק לפי מפרט היצרן. חשוב לוודא שאכן טופלו בצורה נכונה. ניתן לייבא קיט טיפולים מחו"ל שמוזיל מאוד את עלויות התחזוקה השוטפת.

בעד ונגד

בעד: ספורטיבי, איכותי, מעוצב, מרווחי טיפולים גדולים, ייחודי ומהנה
נגד: מנוע 300 מיושן וחלש יותר מהמתחרים המודרניים

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה