ג'ילרה נקסוס 500

מחיר: - - - שנתונים: 2005 - 2014

ראשי|Portfolio|ג'ילרה נקסוס 500
ג'ילרה נקסוס 500 2017-06-20T08:50:10+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 460 סמ"ק
  • הספק: 40 כ"ס
  • משקל: 216 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "15, אחורי – "14
  • בלמים: קדמי – דיסק כפול, אחורי – דיסק
  • מיכל דלק: 15.1 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 23 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: 170 קמ"ש
  • אבזור: – – –

בקצרה

קטנוע ספורטיבי שנולד ב-2004 על מנת לתת תשובה לטימקס של ימאהה. פיאג'ו, באמצעות המותג הספורטיבי שלהם – ג'ילרה, הצליחו ליצור קטנוע ספורטיבי אמיתי עם ביצועים קרובים מאוד לטימקס, אבל מבלי להיכנס להשקעות גדולות של מנוע דו-צילינדרי ושילדה עם מבנה אופנועי. הנקסוס בנוי במבנה קטנועי קלאסי, עם מנוע ותמסורת לא נתמכי מתלים, אבל עם בולם אחורי מרכזי. הנקסוס נותן בסך הכל פייט לא רע לטימקס, אבל לא הצליח לתפוס את אהדת הקהל כמו הלהיט היפני. המחיר זול משמעותית, אבל קהל היעד הוא בעיקר רוכבים שמחפשים את הקטע הספורטיבי, ופחות את התדמית. המנוע משותף לדגמים נוספים (X9, בוורלי, ולדור הראשון של הפואוקו).

מצב השוק

מעט מאוד קטנועים מוצעים למכירה, ומחכים הרבה זמן לקונה. המחירים נמוכים מהמחירון באופן משמעותי. הנקסוס דורש תחזוקה קפדנית לפי הספר, וכלים שהוזנחו יסבלו מאמינות נמוכה. מביני ענין שיודעים מה הם מחפשים יוכלו למצוא פה ושם כלים שמורים במחירי רצפה, ואז התמורה למחיר מצויינת. טימקס משומש ישן יותר תמיד יהיה אלטרנטיבה אמינה, סחירה ונפוצה יותר.

בעד ונגד

בעד: מנוע חזק, התנהגות כביש מצויינת, קטנוע ספורטיבי אמיתי, מחיר זול יחסית לאלטרנטיבות
נגד: קהל יעד מצומצם, סחירות חלשה, דורש תחזוקה מוקפדת ללא פשרות

מבחנים וקישורים

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה